D smartta nakil işlemi yaptırdım nakil işlemi tamamlandı. İnterneti kullanamıyorum ve modemin tüm ışıkları yanıyor, nasıl düzelir?

D smartta nakil işlemi yaptırdım ve nakil işlemi bitti. Geçen turk telekomdan gelindi bir kaç işlem yapıp gittiler asıl sorun bundan sonra başlıyor Turk Telekom geldikten sonra WiFi isminin değiştiğini gördüm ve girmeye çalıştığımda şifre hatalı diyor resetleyince eski haline dönüyor ve kurulum yapıyorum ama interneti kullanamıyorum Modemin bütün ışıkları yanıyor ve kurulum yapıyorum ancak oturum açma veya internet kullanılamıyor hatası alıyorum. Müşteri hizmetleri arıza kaydı oluşturduk, dönüş yapılacak diyor ve iletişim kuramıyorum sorunun ne olduğunu anlamadım.

D smartta nakil işlemi yaptırdım nakil işlemi tamamlandı. İnterneti kullanamıyorum ve modemin tüm ışıkları yanıyor, nasıl düzelir?
Cevapla