İnternet & Teknoloji Vergisiz telefonumu aldım sizce nasıl (fotograflı)? isimbulamadimnapicam Takip Et Xper 5 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Allah reisi başımızdan eksik etmesinAiai ay wini didid batırflay dhekd Vergisiz telefonumu aldım sizce nasıl (fotograflı)? Cevapla Telefon Soruları Fotoğraf Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. boşluğuma denk geldi güldüm :D 0 1 Yorumla u Barış_LonelyForever +1 yıl Allah kolaylık versin sana sddszx
Laita123 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Ben kamerasını çok beğendim çok başarılı hahdshshhsh 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Profil fotoğrafını bununla çektiysen göre kamerası iyi demektir:) 0 0 Yorumla
Parçalaynpuma Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Güzel günlerde kullan bol bol foto çek mesajlaş 😄 0 0 Yorumla
WinchesTR Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Bu şey degil mı aşko İphonu hayırlı olsun. 0 2 Yorumla isimbulamadimnapicam +1 yıl Sagol asko çok zorluklarla aldım bu telefonu sbsnjev Yorumla WinchesTR +1 yıl Aşko hele oradan şarkı ac dınınini Yorumla
Kemalkhrmn_ Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Şarkısı kafamda canlanıyor... 0 2 Yorumla isimbulamadimnapicam +1 yıl benimde dbsjg Yorumla Kemalkhrmn_ +1 yıl Aiiy aiiy ay diye kafam gitti Yorumla
Bosislerbos Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Efsane telefon, benim için bile hahdhs 0 2 Yorumla Bosislerbos +1 yıl Naber Yorumla Bosislerbos +1 yıl Selamm Yorumla
scorpiongirl429 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 461 cevap paylaştı. Ahahsh güle güle kullan 😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Koltukdaroglu pardon Kılıçdaroğlu gelseydi onuda alamayacaktin 😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Tam senin gibi ufaklığa uygun bir telefon 😂 0 2 Yorumla isimbulamadimnapicam +1 yıl Sus gizli sensin ufaklık xbdnx Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Benim ufaklık bile senden daha büyük 😂 Yorumla
Asset Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Komik mi sence 0 2 Yorumla isimbulamadimnapicam +1 yıl Evtt Yorumla Asset +1 yıl Sen misin fotodaki Yorumla
moonlight012 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 786 cevap paylaştı. Haha çok güzelll 0 1 Yorumla isimbulamadimnapicam +1 yıl Tabiiii Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl kaldır şu ppyi ya 0 10 Yorumla isimbulamadimnapicam +1 yıl ? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl soru işareti koyma. kaldırır mısın Yorumla isimbulamadimnapicam +1 yıl Neden Yorumla Cevap sahibi +1 yıl öyle istedim ya çok güzel çünkü gerek yok ne gerek var Yorumla isimbulamadimnapicam +1 yıl Eren sen misin değil misin beynim yandı dbef Yorumla Cevap sahibi +1 yıl benim engellemene gerek yoktu Yorumla isimbulamadimnapicam +1 yıl Mecburdum ama Yorumla Cevap sahibi +1 yıl alakası yok yazmazdım zaten. neyse kaldır fotografı ya Yorumla isimbulamadimnapicam +1 yıl Tamam kaldırırim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl tamam Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 11,7b cevap paylaştı. Güle güle kullan :D 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
boşluğuma denk geldi güldüm :D
Allah kolaylık versin sana sddszx
Ben kamerasını çok beğendim çok başarılı hahdshshhsh
Profil fotoğrafını bununla çektiysen göre kamerası iyi demektir:)
Jfdkkwkwkwkwkwoekkekrork
Güzel günlerde kullan bol bol foto çek mesajlaş 😄
Bu şey degil mı aşko İphonu hayırlı olsun.
Sagol asko çok zorluklarla aldım bu telefonu sbsnjev
Aşko hele oradan şarkı ac dınınini
Şarkısı kafamda canlanıyor...
benimde dbsjg
Aiiy aiiy ay diye kafam gitti
Hanımefendi, sorudan bağımsız olarak model misiniz?
Efsane telefon, benim için bile hahdhs
Naber
Selamm
Ahahsh güle güle kullan 😂
Ahahahha 9k ya anca bu alinir zaten
Koltukdaroglu pardon Kılıçdaroğlu gelseydi onuda alamayacaktin 😂
Tam senin gibi ufaklığa uygun bir telefon 😂
Sus gizli sensin ufaklık xbdnx
Benim ufaklık bile senden daha büyük 😂
genelde esprı yapmayı sever mısın? :)
Güle güle kullan
9,5k ya bu mu geliyo anca dkdkdmdl
Silivri yükleniyor
Komik mi sence
Evtt
Sen misin fotodaki
Haha çok güzelll
Tabiiii
Güzel
İyi...
kaldır şu ppyi ya
?
soru işareti koyma. kaldırır mısın
Neden
öyle istedim ya çok güzel çünkü gerek yok ne gerek var
Eren sen misin değil misin beynim yandı dbef
benim engellemene gerek yoktu
Mecburdum ama
alakası yok yazmazdım zaten. neyse kaldır fotografı ya
Tamam kaldırırim
tamam
Bunun müziği🤌🏻🤌🏻
Güle güle kullan :D