Xper5 seviyesinde olan yaklaşık 5 yıldan fazladır kullandığım hesabım silindi? Şimdi ben ne yapacağım?

Arkadaşlar selamlar kimseye sitem etmiyorum. Gastronommy isimli 5 yıldır kullandığım bir hesabım sanırım çekemeyen birinin şikayeti üzerine bugün silindi. Bu siteden 5 kuruş menfaatim olmadı asla da farklı şeyler düşünmedim elimden geldiğince herkese yardımcı oldum yorumlar yaptım destek oldum. Üzgünüm.
Xper5 seviyesinde olan yaklaşık 5 yıldan fazladır kullandığım hesabım silindi? Şimdi ben ne yapacağım?
Cevapla