Güncellemeler
+1 yıl
Canım değil canım* olacaktı
Güncellemeler
+1 yıl
Canım değil salkk* olacaktı
Nişanlıyken buluştuğumuzda sürekli olarak twitte dolanıyordu ve bağımlılık yapmıştı bende artık o kadar sinirlendim ki tweet hesabını kapatmasını söyledim kabul etmedi ama ben yinede hesabı çok net şekilde asla kabul etmeyeceğimi söyleyip sildim ve sakın açma ikimizde instagram kullanalım yeter dedim oda tamam dedi bu gece teli elime aldığımda şok yaşadım kapattırdığım ay direkt yeni hesap açmış ve uygulamayı sürekli olarak silip indiriyormuş sanırım çünkü ben 2 ay sonra yeni fark ettim gördüğümde de klasörlere gizlemiş bana yalan söylemesi o kadar zoruma gitti ki kendimi canım gibi hissediyorum ve artık asla güvenmiyorum hiçbir konuda sizce ona nasıl bir tepki vermem gerekiyor?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ayrılın direk,,
Burada ki bir kaç arkadaş doğru söylüyor. Yalan söylememesini istiyorsan kısıtlama. Yalana itme.
Emin ol kısıtlamamla hiçbir alakası Yok dürüst olsa gelir söylerdi bin kere sormama rağmen açmadım dedi
Özgürlüğün olmadığı yerde, yalan olur. Sorunun temel kaynağı senin düşünme ve davranış biçimin.
Ben açmasına kızmadım açıp bana söylememesine kızdım dürüst biri olsaydı gelip ben açtım haberin olsun derdi siz erkekler en ufak şeyde Yok kısıtlıyorsun sorun sende falan kafasına giriyorsunuz zaten
Saklama gereği duyduysa, çekindiği için bunu yapmıştır. Belki de farkında olmadan ona karşı yargılayıcı bir tutum sergiliyor olabilirsiniz. Anlamaya çalışmanız gereken şey onun bu davranışını neden saklamak istediği olmalı.
Ben bir kaç kere daha yalanını yakaladım nişanlıyken sevgiliyken sizce benim kısıtlamamla bir alakası var mı bunun hayır zaten çekinse bişeylerden gelip bana yalan bidaha söyleyemezdi demekki beni kaybetmekten korkmuyor
Yalan konusunda net bir tavır koymanızı tavsiye ederim. İlişkinin temelinin güven ve saygı olduğunu, bunlar olmazsa ilişkinizin yürümeyecegini ona net bir şekilde hatırlatın.
Bin kere söyledim bidaha yalan olursa onunla devam etmeyeceğimi ama buna rağmen hala dürüst olamıyor
Tedavi olsun veya yolları ayırın derim. Karar sizin.
Sanane ya boyle bir kısıtlama yok boyle yaparsan yarin bir gun ikinci elaman olarak gezersin insanlar kole degil istedigini yaparlar
Nasıl sanane ya açtıysa da adam gibi gelip ben açtım diyecek karısıyım ben okuduysan
türk ifşa izliyordur. eskort hesaplarla felsefe konuşuyordur. çok takılmamak lazım.
İçinde varsa eve kitlesen yine bir yol bulur
Twitterda +18 izliyordur napıcak başka eşinle fazla vakit geçir onu mutlu et
twitter kullanması seni neden rahatsız ediyo
Çok fazla takılıyor haddinden fazla bağımlılık gibi eli sürekli twitte gidiyordu ben sabrettim ama artık sinir olmaya başladım kapattım oda kapattığım ay gidip bidaha açmış
misilleme yap
Nasıl mesela
neye sinir oluyorsa gözüne soka soka yap
İşe yarayacağını zannetmiyorum
Daha ne işler çeviriyor gizli gizli kim bilir
Daha kim bilir kaç yalan var diye düşünüyorum ben
Doğru düşünüyorsun güvenini sarstı çünkü
karaktersiz
Şu an hala sevgili olmuş olsaydık bi saniye düşünmez ayrılırdım
çocuk yoksa ayrıl
Keşke dediğin gibi kolay olsa boşanmak