Eşim benden gizli Twitter hesabı açıp, telefonda klasör içine gizlemiş. Ne yapmam lazım?

Nişanlıyken buluştuğumuzda sürekli olarak twitte dolanıyordu ve bağımlılık yapmıştı bende artık o kadar sinirlendim ki tweet hesabını kapatmasını söyledim kabul etmedi ama ben yinede hesabı çok net şekilde asla kabul etmeyeceğimi söyleyip sildim ve sakın açma ikimizde instagram kullanalım yeter dedim oda tamam dedi bu gece teli elime aldığımda şok yaşadım kapattırdığım ay direkt yeni hesap açmış ve uygulamayı sürekli olarak silip indiriyormuş sanırım çünkü ben 2 ay sonra yeni fark ettim gördüğümde de klasörlere gizlemiş bana yalan söylemesi o kadar zoruma gitti ki kendimi canım gibi hissediyorum ve artık asla güvenmiyorum hiçbir konuda sizce ona nasıl bir tepki vermem gerekiyor?

Güncellemeler
+1 yıl
Canım değil canım* olacaktı
Güncellemeler
+1 yıl
Canım değil salkk* olacaktı
Eşim benden gizli Twitter hesabı açıp, telefonda klasör içine gizlemiş. Ne yapmam lazım?
Cevapla