Eşimin telefonunda sohbet sitesi yakaladım ne yapmam lazım?

Eşimle 1 hafta ayrı kaldık ailesi 1 hafta ayrı kalın kafanızı dinleyin çok kavga ediyorsunuz dedi ve ikimiz de ayrı kaldık sonra döndük barıştık ve 3 ay sonra telefonunda eskiden yüklü uygulamalarında evlilik tanışma görüşme siteleri buldum ayrı kaldığımız süreler içinde kullanmış sorduğumda açıklaması beni bıraktın boşluğa düştüm kafam karıştı pişmanım özür dilerim diye bir şey söyledi ben kabullenmekte sıkıntı çekiyorum ve affettirmek adına özür dilemekten başka hiçbir hareket yapmıyor söz de söylemiyor pişmanlığını göremiyorum

Eşimin telefonunda sohbet sitesi yakaladım ne yapmam lazım?
Cevapla