Eşimin tinder hesabı var ve bazı kızlarla mesajlaşmalarını yakadım?

Merhaba; Bugün eşimin tinderda hesabı olduğundan şüphelenerek bir araştırma yaptım ve öğrendim ki hesabı varmış. Hatta 5-6 kızla selamlaşması kınuşması var. Telefonlarını istemiş, buluşalım mı demiş. Profili kendi gerçek ismiyle, bilgileriyle oluşturmuş, fotoğrafları var. Hiç inanmak istemedim böyle bir isteği olabileceğine. Çok sinirlendim ve bunları ona sordum. Önce bildiğimi anlamadı, yalan söylerek tinder hesabım yok dedi. Sonra fotoğrafını attım profilinin, kabul etti ama hiç kimseyle konuşmadım öylesine bir profil dedi. Sonra konuşmalarının da fotosunu attım. Bu sefer kabul etti, can sıkıntısı için dedi, bir anlamı yok falan filan diye kıvırdı. Sorun şu ki bazı mesajlaşmalarına baktım ve geceleri ben yanında yatarken bu insanlara konuşmaya çalışmış. Biz daha yeni evliyiz 1 yıl olmadı. Nasıl sıkıldı ki bu arayışlara girdi? Napacağımı bilmiyorum. Bunları hiç görmemiş olmayı dilerdim. Çünkü bir çaresi de yok. güvenme duygusunun elinizden alınmasının çaresi yok. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? bu şekil devam da etsem, sürekli paranoyak bir insan haline dönüşçem. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Daha önceden de bir facebook vukuatını yakalamıştım. Hem de benimle evlilik hazırlığı sürecinde. Ben mi salağım çok görmek mi istememişim acaba?
Siz olsanız nasıl tepki verirdiniz?
Eşimin tinder hesabı var ve bazı kızlarla mesajlaşmalarını yakadım?
Cevapla