Ben olduğu gibi post ediyorum. Ama o gün cildimde bir kusur varsa akne gibi, ama fotoğraf da post etmek istiyorsam, biraz filtre yapabiliyorum çok nadir de olsa..
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben olduğu gibi post ediyorum. Ama o gün cildimde bir kusur varsa akne gibi, ama fotoğraf da post etmek istiyorsam, biraz filtre yapabiliyorum çok nadir de olsa..
bence çok saçma bir şey yani yalan gibi geliyor bana bu tarz şeyler şey olabilir en fazla siyah beyaz yapma filtreleri var ya işte renk değiştirme falan onlarda bir sakınca yok bence
Ben de öyle düşünüyorum. Ama böyle makyajlı gibi gösteren vb filtreler var, onları zaten kullanmıyorum..
ya çok abartıya kaçılmadığı sürece sıkıntı yok bence çünkü zaten gerçekte de insanlar makyaj yapıyorlar sadece filtrede kalmıyor ama abartı olanlar çok var resmen başka birine çeviriyor öyle olanlar çok saçma normal ayarında olanlar da sıkıntı yok bence
Katılıyorum, ben makyaj da yapmıyorum. Dudaklarıma renkli nemlendirici sürüyorum sadece..
en doğrusunu yapıyorsun bence en iyi güzellik doğallıktır
Diğeri güzellik değil yapaylik oluyor..
evet diğeri güzellikten çok yapaylık zaten yapay güzellik deniyor öylelerine en güzeli doğal güzellik en iyisi
Bazen makyajla çirkin de olabiliyorsun
evet oda var ben öyle insanları da çok gördüm sırf böyle güzel olmak için baya bir makyaj yapıp da hiç bir şeye benzemeyen çok insan var
Bazen estetik de öyle oluyor
estetik bence direk oyuncak gibi bir şeye çeviriyor ya bir de şu var estetik yapanların çoğu birbirine benziyor
Evet ya bir özgün olsunlar... Benim burnum biraz büyük mesela ama hiç estetik düşünmüyorum. Çünkü yüzüme yakışan burun bu ve böyle estetiğim ben. Daha küçük bir burun beni çirkin yapardı. Burnum karakteristik 🤣
evet ya özgün olmak çok önemli illa güzel olucam deyip karakteristik özellikleri kaybediyorlar benimde burnum büyük mesela ama senin de dediğin gibi karakteristik bir özellik bazen beğenmiyorum ama belki de küçük olsaydı şu an ki halinden daha kötü olabilirdi diye düşündüğüm için seviyorum 😂
Zaten olduğu haliyle güzel olan insanlar gidip estetik yaptırıyor yazık. Mesela acayip şekilli bir burnun olur yaptırırsın ya da kaza falan gecirmissindir yaptırırsın. Estetik bu şekilde yardımcı olabilir insanlara ama hiç ihtiyaç yokken yaptırıyorlar
ya onda bir sıkıntı yok bence de sonuçta ihtiyacın vardır yaptırırsın ama ihtiyacın yokken böyle bir şey yaptırmak çok saçma bir şey dediğin gibi güzel olan yerleri de bozuyorlar böyle yaparak o yüzden aşırı derece de saçma bir şey gibi geliyor bana hem güzel gözükmek için estetik yapılmaz ki çok denk geldim mesela sırf sevgilisine güzel gözükmek için estetik yaptıranı ama anlamıyorlar ki aşık olan adam her haliyle sever dünya güzeli olduğunu düşünür çok saçma işte böyle şeyler
Sevgilisinden ayrılınca estetiği geri aldirabilecek mi? Ayrıca böyle bir amaçla yaptıran kendine güvenmiyor ve kendini sevilmeye layık bilmiyordur..
maalesef aldıramicak ama yaptırıyorlar işte evet katılıyorum hem kendine güvenmiyor sevilmeye layık görmüyor hem de kendine bile saygısı yoktur biri için böyle bir şey yapıyorsa çünkü zaten seni gerçekten seven biri her şeyinle olduğun gibi sever bütün kusurlarınla iyi ve kötü yönlerinle beraber
Hayır ben filtre uygulamıyorum hiç bir şekilde. zaten ihtiyaç da duymam neysem o şekilde paylaşırım ama zaten foto çekilmeyi de sevmiyorum son zamanlarda
Cevap
20Cevap
Filtre‘deki sen değilsin olmak istediğin kişi ama sen kendini paylaşmak istiyorsun bu bir çelişki değil mi?
Çok acayip filtreler var, insanı japonya falan benzetiyor. Evet o sen değilsin, ama renk değişimi yapan filtreler daha mantıklı.
O büyüye kapılmadan mutlu olmayı başarıyorsan ne güzel 👍
Filtresiz bir fotoğrafımı beğenmek daha büyülü geliyor 😇
Aynen aynı fikirdeyiz
Filtresiz insanları seviyorum, filtresiz fotoğrafları seviyorum ve kahveyi de filtresiz seviyorum.
Kahvenin filtresizi nasıl oluyor?
Filtre kahve de var ya, onu kastettim
Nasıl yani ne demek istiyorsun? Hiç filtre kahve içtin mi peki
Evet, aldım lakin içemedim, bir yudumu dahi zor içtim.
Aslında şunu demek istedim, her şeyi filtresiz seviyorum.
Filtresiz kahve diye bir şey bilmiyorum ben. Filtresiz bira desen anlayacağım da 🤣 niye icemedin ben söyleyeyim, çünkü filtre kahve filtresiz fotoğraf gibidir. Biraz süt vb ekleyip tatlandiracaksin.. 🤣
Olsun, ben filtresiz kahve diyorum ☺ Filtresiz kahve, filtresiz fotoğraf gibi değildir bence, filtresiz kahve acı lakin filtresiz fotoğraf güzeldir, yalındır. Zevkler ve renkler işte 🌸
Ne demek istediğini anladım da senin filtre ve sade kahve sevmen lazım o zaman 😇🥰
Geçen gün biraz fazla yaptım galiba; kaç tane erkekten tanışma ve evlilik teklifi aldım. Tevbe ya.
Ahahsh 🤣
Paylaşım yapmıyorum Instagram da ama Pp olması açısından selfie çekindiğim oluyor efekt kullandığım da oluyor
yüz filtresi değil de, kontrast parlaklık gibi fotoğraf ayarlarında küçük oynamalar yapıyorum genelde
Arka plandaki ton rengini değiştirmeyi anca becerebiliyorum 😅
Hayır bence saçma ama uygulayana dasaygı duyarım
Nadiren uygularım.
İnsatagrama çok bakmıyorum artık
Instagram kullanmıyorum
Ne gerek var böyle şeylere neyse o
Hayır çünkü foto paylaşmıyorum
Hoşuma giden Snap filtreleri kullanırım
İnstagram kullanmıyorum.
Instagram kullanmıyorum
Instagram kullanmıyorum..
İnsta kullanmiom😁
Instagram'ım yok.
Instagram kullanmıyorum
Evet
Hayır uygulamam
Hayır
Kullanıyordum..
Hayır.
Hayır tabiki de
Hayır
uygulamam
No filter
Koymam açıkçası
Herseyin gerçeği makbuldur
Hayır
hayır
Hayır hiç uygulamam
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?