İnternet & Teknoloji Facebook duvarında arkadaşınızın doğum gününü kutlar mısınız? s Kimikio Takip Et Master Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 40 Yapay Zekaya Sor Eskiden bildirimi görünce sırayla yazılırdı. 😂 Eskiden kaldı diye biliyorum. Ne zamandır uygulamaya girmemiştim. Geçen zamanda doğum günlerimde duvarıma yazanlar olmuş. 😄Peki sen arkadaşının doğum günü için Facebook duvarına kutlama mesajı yazıyor musun? Evet Hayır Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Facebook duvarında arkadaşınızın doğum gününü kutlar mısınız? Cevapla Facebook Soruları Doğum Soruları Mesaj Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Evet ben kutlardım gerçi çok uzun zamandır facebook kullanmıyorum yani girmiyorum ama arkadaşımsa zaten öylesine biri değildir genelde bu yüzden de nezaket için kutlarım mutlaka.. 1 0 Yorumla
Fearlesgirll Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Sevmiyorum yapana da uyuz oluyorum ne yani ne alaka bi halt mı oldu şimdi diye 🙄 benim arkadaşlarıma yapmasınlar 1 1 Yorumla s Kimikio +1 yıl Haklısın 😂 Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 443 cevap paylaştı. Artık Facebook kullanmıyorum ama kullandığım zamanlarda tabii ki kutluyordum😂 1 1 Yorumla s Kimikio +1 yıl Ben de bırakmıştım, dedim bir bakayım. 😂 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% +1 yıl Arar kutlarım ben. Sosyal medyadan vs yazmam muhtemelen. 1 2 Yorumla s Kimikio +1 yıl Bence de. Zaten Facebook kullananlar orta yaş ve yaşlılar oldu galiba 😂 Yorumla LEYYA_GS +1 yıl Artık öyle oldu sanırım :)) Yorumla
HknTuran Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 86% +1 yıl Bugün doğum günüm ve yazanlar var. Ama ben yazmıyorum. 1 0 Yorumla
İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Benimkini kutlasınlar ilk önce ondan sonra bakarız.. 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı. Onu hala kullanan var mı ya dhdf 1 1 Yorumla s Kimikio +1 yıl Varmış 😂 ben de kullanmıyordum uzun süredir. Bir bakayım dedim 😂 Yorumla
Isimsizx0000 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Ozelden mesaj atarim sadece 1 1 Yorumla s Kimikio +1 yıl Daha iyi bir seçenek 😄 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 847 cevap paylaştı. Facebook kullanmıyorum.. 1 0 Yorumla
u MustiEmre Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 443 cevap paylaştı. Bildirim geliyor ama ara sıra yazdığım oluyor 1 0 Yorumla