Küs olduğun bir arkadaşının doğum gününü kutlar mısın?

Küs olduğum bir arkadaşım var Yakında doğum günü biz çok tartışarak ayrılmıştık ve doğum gününü kutlarsam kendini bir şey sanabilir diye düşünüyorum havalanabilr hala beni unutamamış diye düşünebilir Çevremdeki insanların görüşü böyle doğum günlerini kutlama hala onları unutmadığın Sancaklar dediler Sizce de öyle mi kutlamalı mıyım siz olsaydınız kutlar mıydınız
Küs olduğun bir arkadaşının doğum gününü kutlar mısın?
Cevapla