
Hadi hep beraber @FloraBacchus cicegimin doğum gününü kutlayalım.
Iyi doğdun bebeğim, iyi ki varsin 🤗🤗🌸❤

Hadi hep beraber @FloraBacchus cicegimin doğum gününü kutlayalım.
Iyi doğdun bebeğim, iyi ki varsin 🤗🤗🌸❤
İyiki doğmuş arkadaşın mutlu yaşları olsun inşallah 🙂 evet ben Arkadaşlarımın doğum günlerini kutlarım yani yanlarında değilsem bile güzel bir mesaj ya da arama ile bir şekilde kutluyorum evet.
Her insanı aklıma geldikçe kutlarım uzakta olsa sonuçta ettiğin iki kelimenin sana nasıl bir kötü geri dönüşü olsun ki yalnız mesaj ile değil arayarak kutlarım mesaj ile birisi benim doğum günümü kutlarsa cevap ta vermem açıkçası
Bir tek doğum günlerine önem veririm zaten mutlaka kutlarım ve kutlanmasını beklerim. Bu arada doğum gününüz kutlu olsun nice senelere.. @FloraBacchus 🙏🌸
Teşekkür ederim. 🌺😊❤️
Cevap
12Cevap
Kutlamıyorum, ama mutlu yıllar
Bugünkü 2. d. günü kutlaması oldu. Birisi de kursta bir arkadaş
Teşekkür ederim 🌺
Vay be bizim de böyle doğum günümüzü kutluyan olur mu acaba hiç sanmıyorum ben tek tabancake 😆
Sahi mi cidden kutlar mısın
20 eylül yine de hatırlatmak amaçlı yazicim timam mı ☺️
Sana güveniyorum 😆
Kutlarım.
Evet doğum günün kutlu olsun @florabacchus 🌸🎂🎈🎉🎊🎈🎉🎊 bir ruh hastası ile aynı burçta olmak onure etti 🌸
Teşekkür ederim cicim. 🌺
Kutlamıyoruz hiç.
Nice yıllara flora Allah sevdıklerınle mutlu , huzurlu yıllar nasip etsin
Teşekkür ederim iyi ki ben yaa😄😄
ben hiç kimsenin kutlamam
özellikle buradan hava ve yağcılık olsun diye ne mesaj atarım nede soru olarak paylaşırım
boş işler bunlar
çok fenomen gördüm sonra hepsi birbirinin kuyusunu kazdı...
Sen onlardan olmayabilirsiniz
Ama sana yapılabiliriz
Nadir kutlarim. Mutlu yillar dilerim, kalan omrunuz gupguzel gecsin.😊
Teşekkür ederim 😊
Benimkini kutlayanlarınkini kutluyorum artık.😂
Hayır kutlarsın yanlış anlar sonra oysa
Nice mutlu yaşlara derim öperim 😘😘 online'dan yılda bir kutlarım Doğal hakkı sonuçta benim sevgilim de kutladı ama arkadaşlarına nasılsa banada aynı muamelyle
İyi ki doğdun beybisi iyi ki.. 🦁
😄Boş boş iyi ki demekle olmuyor ne aldın bana djfkg
Nice senelere 🌸🥳
Evet kutlarım.
Teşekkür ederim 🌺
Evet kutlarım değer verdiğim arksdslarimin
Evet, kutlarım. 🥳
dgko
Çte
re..
Bazen yüz yüze iken
Kutlamam
Kutlamıyorum
40 oldu mu abla 😊
Ben daha 18im 😄
Çıtır çıtır sjsjsjjsj
Hatırladıysam kutlarım
kutlarım
Yakınlık durumumuza bağlı olarak evet kutlarım
Kutlarım
Kutlarım tabii
Hayır
Kutlamam
Hayır
Kutlarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?