
Üç buçuk saat kalmış ilk kutlayan da ben olmalıyım 😏 siz arkadaşlarınızın doğum günleri kutlar mısınız?

Üç buçuk saat kalmış ilk kutlayan da ben olmalıyım 😏 siz arkadaşlarınızın doğum günleri kutlar mısınız?
Günah olduğu için kutlamayız. İlahiler eşliğinde tavuklu pilav yeriz. Hem fermante üzümden mahrum kalmamak adına hem de alkolsüz bir içecek olduğundan mütevellit huşu içinde fıçı fıçı şıra içeriz. Latin dansları günün anlam ve önemine ters düşeceğinden kalorilerimizi yakmak ve aramızdaki bağları daha da kuvvetlendirmek adına semazen gösterileri düzenleriz. Ve şeytana uymama gayesiyle saat 24.00 da evlerimize dağılırız
Temiz boş yapmışım hee. d hep şıradan oluyor
Fotoğrafın sol altınaki sırt çantalı sen misin yoksa şdldşs
Lan bu banaymış ajsjsjs
Aklıma gelirse kutlarım. Ki kendi doğum günümü unutan insanım😄
Cevap
13Cevap
Tabiki kutlarım 😻 haytıma aldıysam değer verdiysem mutlu olsun isterim 💖
Evet kutlarım iki senedir unutan arkadaşım vardı büyük Bir kazık attım artık arkadaşım değil
2 sene boyunca hep unuttum dedi sadece neden bu değildi narsisti
kutlamalar yapmasam da bir mesajla da olsa doğum gününü kutlarım
Gece 12 oldu mu o mesaj bi gidecek illa😀 kutlarım tabiii
Evet arkadaşlarımın doğum gününü kutlarım ve çoğu zaman sürpriz yaparım.
Onlar benimkini unutuyor ben onlarinkini. Arkadasim yok o yuzden aile uyelerini kastettim
23.59’a kadar tetikte olup 00.00’da yapıştıranlardanım ben
Evet kutlarım ama onlar benimkini kutlamaz veya düşünmez. Artık bende bıraktım.
Aklımda ise doğum günü elbette ki kutlarım.
Evet kutlarım. Seninkide kutlu olsun
En yakın olduklarımı kutlarım
Reel hayatta arkadaşım yok
Sosyal medya saolsun, unutturmuyor : ))
Arkadasimin doğum tarihini bilmiyorum ki
Sevdiğim arkadaşımsa evet.
Sadece benimkini kutlayanları
Aklıma gelirse kutlarım .
Evet genelde çoşku ile kutlarımmm
sadece beni kutlayanı kutlarım
Hayır.
Tabii çok önem veririm
Kutlamam
Aklıma gelmez kutlamam
Haberim olursa kutlarım
Arkadaşım yok
Evet kutlarım. Onlar beni kutlamazlar ama olsun
Kutlarım
Kutlarım tabi ki
Kutlarım Evet
Sözlü olarak
Arada kutlarım
Kutlarım
Kutlarım, önemlidir benim için.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?