Twitter'ın adı çok yakında ‘X’ oluyor! Sizce Alon Musk neden böyle yapıyor?

Twitterın adı çok yakında ‘X’ oluyor! Sizce Alon Musk neden böyle yapıyor?

Elon Musk, "Twitter markasına ve yavaş yavaş tüm kuşlara veda edeceğiz". dedi. Elon Musk, Twitter’ın ismini ‘X’ olarak değiştireceğini duyurdu. Twitter'ın ismi çok yakında X olarak değişecek ve "Tweet atıldı" deyimi yerine "X atıldı" deyimi kullanılacak. Elon Musk, kuşları sevmediğini söyledi.

Haber

Twitter'ın adı çok yakında ‘X’ oluyor! Sizce Alon Musk neden böyle yapıyor?
Cevapla