İnternet & Teknoloji Bilim insanları, uzaydan dünyaya 35 yıldır düzenli olarak sinyal gönderildiğini tespit etti. Sizce başka zeki canlılar var mıdır? SymrnaCityStyle Takip Et Master Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Link fotoğrafın altında; 35 yıldır düzenli olarak radyo sinyalleri geliyor: Güncellemeler+1 yıl Link açılmıyor olabilir diye: www-gzt-com.cdn.ampproject.org/.../bilim-insanlari-pesine-dustu-uzaydan-dunyaya-35-yildir-radyo-sinyalleri-gonderiliyor-3768527 Bilim insanları, uzaydan dünyaya 35 yıldır düzenli olarak sinyal gönderildiğini tespit etti. Sizce başka zeki canlılar var mıdır? Cevapla Fotoğraf Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Evet bence mümkün ama bunu kanıt olmadan bilemeyeceğimiz için şimdilik daha çok teori olarak kalır. 2 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 2,1b cevap paylaştı. O Radyo sinyalleri belki de binlerce yıl önce gönderildi. Bize 35 yıl olmuştur ulaşması. 1 0 Yorumla
Hunterr_ Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Çabuk Amerikan başkanı dahil herkese haber verin uzaylılar tarafından kaçırıldım Evet tarafından 1 0 Yorumla
candygirl34 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 41% +1 yıl Fotoğrafta cem yılmazın olması:) 1 1 Yorumla SymrnaCityStyle +1 yıl 🤣 Yorumla
Hasanrtk Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Tabi ki vardr dunyada yaranan seyler baska planetlerdede yaranmis ola bilir 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Evet bence mümkün ama bunu kanıt olmadan bilemeyeceğimiz için şimdilik daha çok teori olarak kalır.
O Radyo sinyalleri belki de binlerce yıl önce gönderildi. Bize 35 yıl olmuştur ulaşması.
Çabuk Amerikan başkanı dahil herkese haber verin uzaylılar tarafından kaçırıldım
Evet tarafından
Fotoğrafta cem yılmazın olması:)
🤣
Tabi ki vardr dunyada yaranan seyler baska planetlerdede yaranmis ola bilir
Eeee zaten biliyordum bunu
Engin abi yine uzaydasin :))
var tabiki olmasa saçma olur
35 yıldır gönderildiğini nasıl kesfetmisler