Kuveyttürkte 4.000 Tl vardı. Staj ücretim bu hesaba yatıyodu 2 yıl boyunca hesaba hiç dokunmadım hiç para çekmedim?

Şimdi ATM ye gidiyorum kullanılabilir Bakiye kısmında " 0 " yazıyor

Uygulamadan bakıyorum bakiye 4000 yaziyor , uygulamadada kullanilabilir bakiye 0 yazıyor. Ne yapıcam şimdi?

Benim para yalan mı oldu?

Kuveyttürkte 4.000 Tl vardı. Staj ücretim bu hesaba yatıyodu 2 yıl boyunca hesaba hiç dokunmadım hiç para çekmedim?
Cevapla