Şimdi ATM ye gidiyorum kullanılabilir Bakiye kısmında " 0 " yazıyor
Uygulamadan bakıyorum bakiye 4000 yaziyor , uygulamadada kullanilabilir bakiye 0 yazıyor. Ne yapıcam şimdi?
Benim para yalan mı oldu?
Şimdi ATM ye gidiyorum kullanılabilir Bakiye kısmında " 0 " yazıyor
Uygulamadan bakıyorum bakiye 4000 yaziyor , uygulamadada kullanilabilir bakiye 0 yazıyor. Ne yapıcam şimdi?
Benim para yalan mı oldu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Genel ekstre iste
Eğer o kadar bakiye varsa kullanılabilir bakiyedir
Veya hesabında bloke vardır kullanamıyorsan
bunun için şubeyemi gitmem gerekir? banka işlerinde pek anlamıyorumda
İnternet bankacılığından hesap ekstresi alabilirsiniz.
Ama şubeye giderseniz daha iyi olur bloke sebebini orada sormuş olursunuz hem
2 yıl boyunca çekmediğini göre ihtiyacın yok
abi dedim ki zor zamanda kullanirim diye bırakmışım sanki bankada milyon dolar bırakmisim gibi ne demek ihtiyacin yok
Aktif kullandığım hesaba para yatırıyorum kullanmadığım hesabı kapatıyorum inşallah geri alisinBanka ile görüşmem gerekir hesap hareketinden çıkar
bankaya git sor