Kuveyt Türk'e 5.000.000₺ yatırıp aylık 133.000₺ kâr payı almalı mıyım?

Diyelim ki çok zenginim ama pasif gelirim beni tatmin etmiyor. Cep harçlığı olsun diye 5 milyonu Kuveyt türk'e kâr payına yatırmak istiyorum.

Lakin herkesin malumu enflasyona karşı para 3 veya 4 yılda pul olacak. Ama bu sürede elime 133.000₺ aylık olarak geçecek ve bu paranın pul olması beni etkilemeyecek kadar zenginim diyelim bu durumda mantıklı olur mu?

Kuveyt Türke 5.000.000₺ yatırıp aylık 133.000₺ kâr payı almalı mıyım?
Senin için mantıklı
Mantıklı değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kuveyt Türk'e 5.000.000₺ yatırıp aylık 133.000₺ kâr payı almalı mıyım?
Cevapla