Emoji kullananların zeka seviyeleri düşükmüş, doğru mu?

Ben öyle bir şey duydum doğru mu?

Ben acayip itici buluyorum ( 🤭☺️😉) en sevmediğim emojiler. Rondom atmaları daha hoşuma gider.

(🍆, 😋, 😜) bunu kullananlardan hiç bahsetmiyorum zeka seviyeleri o kadar düşük kii.

Görselin soruyla alakası yok ama olsun
Görselin soruyla alakası yok ama olsun
Güncellemeler
+1 yıl
Emoji kullananların zeka seviyeleri düşükmüş, doğru mu?
Cevapla