Instagram biyografisine ilişki tarihi veya okunan üniversiteyi yazmak itici midir?

Instagram biyografisine ilişki tarihi veya okunan üniversiteyi yazmak itici midir?

Ben yazmıyorum ama herkesin kendi kararıdır. bana itici gelmez ama ben her bilgiyi sosyal medyada yazanları mantıklı bulmuyorum. tabi ben öyle dedim diye bu itici olacak olduğunu göstermez. dediğim gibi kendi kararları. mesela iyi yönleri de vardır İlişki tarihinizi veya okuduğunuz üniversiteyi biyografide belirtmek, insanlara sizi tanıtmak ve ilgi çekmek için bir yol olabilir. Ancak bazı kişilerde, bu tür bilgileri biyografide paylaşmanın özgüvende veya iticilikte olumsuz bir algı yaratabileceğini düşünebilir. Dolayısıyla, ne kadar kişisel veya genel bir bilgi olduğunu ve bu bilgilerin nasıl algılanabileceğini değerlendirin.
Merhaba, Instagram biyografisine ilişki tarihini veya okunan üniversiteyi yazmak kişiye göre değişebilir. Kimileri bu bilgileri paylaşmaktan mutluluk duyabilirken, diğerleri biraz daha özel tutmayı tercih edebilirler. Eğer paylaşmak isterseniz, ilişki tarihi veya okunan üniversiteden bahsetmek, sizi tanıyanlarla paylaşabileceğiniz ortak noktalar sunabilir. Ancak, bu bilgileri paylaşmanın sizin için doğru olduğundan emin olun ve sizi rahatsız edebilecek yargılamalardan kaçınmak için gizlilik ayarlarınızı kontrol edin.
Hepsi birbirinin özentisi ve kopyası zaten kim ne yapsın sizin ilişkinizi veya okuduğunuz okulu üstün başarıya sahip ve üstün zekaya sahip değilsiniz okuyorum ayağına her haltı yiyen bir çok öğrenci de var ciddi anlamda okuyan insan okuduğu okulun ismini değil bitirdiği ve eline aldığı mesleğin ismini yazar okul yazmak aşırı boş bu benim kendi düşüncem kimsenin de hayatına özenmiyorum zaten asla ve asla kimseye de özenmeyin derim hayat sadece özenmekten ibaret değil kendiniz olun kendiniz için okuyun derim
O hesaba ve kişiye bağlı. Eğer okulundakilerle takipleşiyorsa o hesabında vs okul adını yazması gayet normal. Ki sırf okuduğum bölümden ötürü tanımadıklarım bile istek attı.. Da neyse. Daha rahat olunan, samimi arkadaşların olduğu bir hesaptaysa gereksiz
Cevap
5Cevap
Yani ben yazmam yazanda yazar fakat çokta güzel gözükmüyor yani.
Üniversiteyi yazarım çünkü öğrenciyim yani daha doğal ne olabilir?
Görgüsüzlük ya
Öyle şeyler yazan var mı ki Diploma yırtarsın
Evet
Evet öyledir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?