Sizin nefret ettiğiniz, irite olduğunuz emojiler neler?

benim ; 🤗🤭🙊🙈 çok iticiler yaaaaaa

neyse siz yazın ben karanlıklar ülkesi filmini izlicüm 😌

Güncellemeler
+1 yıl
bak gene başlığı yanlış yazmışım 😏 sn ne ya sayın der gibi En olucak birisi düzeltsin 😂
Güncellemeler
+1 yıl
süper soru olmuşum tey tey diyerek gidebilirim 😀
Sizin nefret ettiğiniz, irite olduğunuz emojiler neler?
Cevapla