En nefret ettiğiniz emoji ifadesi hangisi?

Genelde hep en sevdiklerimiz ön planda olur. Peki gördüğünüzde sizi uyuz eden ve kullanmak istemediğiniz emoji ifadesi hangisi?

Benimki bu = :) her türlü gönderme lafında kullanılmaya müsait olduğundan sevmiyorum.
En nefret ettiğiniz emoji ifadesi hangisi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ortak çoğunluk buymuş = 😉😉😉
En nefret ettiğiniz emoji ifadesi hangisi?
Cevapla