
Sinirlenirim ve kızarım
Düzgün bir dille uyarırım
Hiçbir şey yapmam
Hoşuma gider
Bende onun telefonunu izinsiz karıştırırım
Adamına göre değişir tepkilerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kimin karıştırdığına göre değişir. eğer sevgilim ise sorun yok yani izin almasına bile gerek yok zaten telefon onun sayılır :d istediği kadar bakabilir. ama yakın samimi arkadaşım ise izin alması lazımdı bu yüzden de uyarırdım. ama tanımadığım biri ise kızardım zaten tepki gösterirdim.
kişiden kişiye değişir o ya arkadaşımsa hiç dert etmem sıkıntı olmaz ama başkasıysa sıkıntı çıkabilir özellikle evden biri jssjsj karıştırıcaksa kendi arkadaş ortamım karıştırsın birbirimizin her haltını biliyoruz sonuçta jsjsjsj
ve güvendiğim kişi de olmalı
Ev halkı tehlikeli hasdhja
evet ev halkı çok tehlike sjsj
Bu çok saygısızca bir davranış. Kesinlikle kimse benim özelimi karıştıramaz. Ben de aynı şekilde. Çok sert tepki gösteririm ve telefonumu karıştıran kişiyle de mesafeli olurum. Bunun hiçbir hafifletici sebebi olamaz.
Kişiden kişiye değişiyor bu gerçekten çok samimi bir arkadaşım ise hiç sorun etmem eğer bir samimiyetim yoksa alırım elinden bakmasına da izin vermezdim
Cevap
28Cevap
Bu konu iki cevaplı. Birincisi arkadaşlarım telefonumu elleyemez sonuçta benim ozelimdir o çok kızar fena oluruz 😄 ikincisi sevgilim isterse istediği zaman bakabilir zaten sfre yoktur telefonumda ve gönül rahatligiyla bırakırım her yerde
Ben hiç hoşlanmam sonuçta telefonum benim özelim arkadaşlarımla akrabalarıma ya da sevgilimle özel konusmalarim var. bakmasi sadece bana değil arkadaşlarımda saygisizlik olduğunu düsünürum
Karıştıramaz çünkü şifreli :) ama açmak için uğraşırlarsa insanların özeline dokunulmaz diye uyarırım
Adamına göre değişir. Kankalarım bütün gün ellerinden indirmediklerin de sesimi etmiyorum ama abimin yanından geçmeye bile hakkı yok😂😂
Abisi bu kız bir haltlar karıştırıyor. Haberin olsun 🤪
@SeyyahÖküz1 hiçte bile sürekli kız arkadaşlarımı çekiştirip duruyor, şunun boyu kısa bana gitmez, bu çok sarışın sevmiyorum, bu çok çirkin istemiyorum vs. vs. Sanki ben arkadaşlarımı ona veriyorum da onun beğenmesi kalmış gibi uyuzluk ediyor😂😂😌😏
Haha
Bence abin senin kız arkadaşlarını katalog olarak görüyor Ve katalogdan seçim yapmaya çalışıyor adam haklı bak 😀😃😃
@SeyyahÖküz1 sus uyuz işiniz gücünüz kızlar olmuş. Ben caanım arkadaşlarımı siz erkeklere harcanan😌😏😂😂
Harcatmam*
Haha 34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu Yasemin Özilhan tadındaki garilara düşeriz tabi 😀😄
Kilit var. Nasıl karıştırıcaklar? Onu geç bi çok uygulamada da kilit var ve ekran kilidiyle aynı değil
Telefonumu sevdiğim herhangi birinin elinde görürsem tepki göstermem ama olmadık yerleri kurcalarlarsa hoşuma gitmez
Şifresi karman çorman olduğu için bir şey elde edemezler zaten ama çarklarına tükürür onları mahvederim
Hiç sevmem kızarım kavga çıkarırım. Bir seyden korktuğumdan değil izin almaması sinirimi bozar izin istese zaten veririm
Ev teli gibi ailenin elinde gezer telefonum 😬
O kadar mı yaf 😀
Neden o kadar seyyar senin telefon 😀
Lanet olasıca telefon 😀
Hehe
Nedir telefonun?
Kaç yıllık bilmiyorum telefonu ama sanırım birden fazla yıl oldu alalı Şimdi her şey pahalı telefonlar daha da pahalı almak kolay değil tabii ya Bu arada Antep'te gözüküyorsun gerçekten Antep'te misin Orada iyi sende depremde durumunuz ne oldu Nasılsın şimdi
Rabbim bir daha gerek oradakileri gerek milletimizi deprem gibi bir felaket ile imtihan etmesin Tabii Allah'ın kaderi nasıldır biz bilemeyiz Belki birileri ölerek cennete girdi birileri yardım ederek cennete girdi birileri ekran başında birkaç damla gözyaşı dökerek cennete girecek bilmiyoruz. Allah'ın kaderi Allah'ın mahremiyetinde ve bilgisinde Biz insanların bileceği bir durum değil Bize sadece ağır bir imtihanla karşılaşmamak temennisinde bulunmak düşer
Ecmain. Amin.
Bakamazlar ki şifreyi bulmaları için mega zekalı veya hacker olmaları gerek 😄
Sadece sevgilim karıştırabilir gerisinin kalbini kırarım
Ama sevgilimin öyle bir huyu yok pek bakmaz telefonuma
Hoşuma gitmez di zaten şifreli isteseler de açamazlar
kibarca rica edilirse yapacağım şeyleri böyle izinsiz görünce ani bir kafam atar benim
Kişisel eşyalarıma dokunulmasını sevmem etki tepki gerektirir?
Yanımda Pide küreği taşıyorum onunla kafasına vururum
Hiç kimse telefonuma dokunmaya cesaret edemez.
Genellikle çocuklar karıştırmak istiyor
Pek yüz vermiyorım
Kimsenin telefonumu kurcalamsını istemem. Hele ki izinsiz bakıldığı zaman sinirlenirim.
Kim olursa olsun telefonumu karıştırmaya hakkı yoktur. Bunu yapmaya kalkan da ağzının payını alır
Bu ne saygısızlık derim kendisiyle konuşmak istemem
Yakınımsa ufak bir uyarı yabancı ise güzel bir sınır patlamasi
Sinirlenirim telefon herkesin özeli karıştırmak terbiyesizlik
Şahsen ben çok kızarım. Hiç sevmem ne kurcalamayı, nede kurcalanmasını.
Adamına göre değişir tepkim fakat çoğunlukla kızarım
Kimsenin görnesini istemeyeceğim özel şeylerim yok ama önüne gelende kurcalamasın tabiki...
Kim olduğunu göre degişir en son arkadaşım karıştırıp flörtümle mesajlarımı okuyunca kavga etmiştim
annem karıştırmıştı ve ben anneyim karıstırırım tabi diye üstünü kapattı suçlu ben oldum
kimsenin öyle bir şansı yok ama uygun dille anlatırım
Elim ayağım birbirine girer jfjfkf
hahhaah kendimi gördüm bu yorumda 😂😂
Yani çok sevip değer verdiğim insanlar var onlar istediğini yapabilir ama samimimi olmadıklarıma gelince çok kızarım küsme sebebimiz bile olabilir
Bu konuda bence net olunmalı. Telefonum benim özelim yani kimse eline alamaz.
Çünkü herkesin bir özeli vardır kesinlikle o özele herkes saygı duymak zorunda
telefonu kafalarında parçalarım
Sinirlenirim ve kızarım
sinir krizine geçirirm
Saklancak bsy yok. Sakince uyaririm
Adamına göre değişir.
Uyarırım ve terslerim...
Her uygulama da ayrı bir şifre var kimse giremez
Düzgün bir dille uyarırımm
Hiç sevmem öyle işleri
Tepki vermem gizlim saklım yok çünkü. 😌
Tabii ki çıldırırım benim özelim bu
O fırsatı vermişsem laf etmem doğal olarak
Adamına göre değişir tepkilerim
Karıştıramazlar hacker olmaları gerek😅
Çok büyük tepki gösteririm
ailemden başkası elleyemez
Kimsenin buna cüret edeceğini düşünmüyorum 😃
Kimin karıştırdığına bağlı
Karıştırana göre değişir
Kimse bakamaz 😏
Ne hakla ya telefonumu karistirmak?
Yatağa kelepçelerim savunmasız bırakırım onu 😂
Kisiye göre degisir
Sinirlenirim acayip
Karıstıramazlar
Çok kızarım
Sinirlenirim
En sinir olduğummmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?