Cep telefonu bana göre, özel hayatın gizliliğine girer. İster aileden olsun, ister yakın dost, isterse sevgili vs. Ben, asla böyle birşey sevmem, telefonumun karıştırılmasından hoşlanmam!
Hayatınızda cep telefonunuzun meraklıları, karıştıranları var mı?.
Cep telefonunuzun başkası tarafından karıştırılmasından rahatsız olur musunuz?
Şükürler olsun, ne kadar güzel bir soru sormuşsun yaa 👏
Şu ana kadar annem, en yakın arkadaşım ve ev arkadaşım da dahil olmak üzere hiç kimsenin telefonunu karıştırmadım, merak da etmedim. Biri bana fotoğraf gösterdiği zaman bile bir sonrakine geçmeyen biriyim. Aynı şeyleri diğer insanlarda neden göremiyorum? Ben, haberim olmadan zırt pırt telefonum karıştırılmasın diye şifre koymayı gerçekten istemiyorum..
İnsanların başkalarının özel hayatına olan merakına hayret ediyorum. Özellikle hemcinslerimde var bu sıkıntı.. Yemin ederim insanı illet ettiriyorsunuz kendinizden. Biraz kendilerine odaklanabilseler kendi açılarından da bizlerin açısından da çok çok iyi olacak.
En İyi Cevaplar