Lütfen bilgisayarcı veya bilgisayar çözünürlüğünden anlayan biri yardım etsin?

Laptopum formattan geldi ve bilgisayarcım bu kötü çözünürlüğün değişmeyeceğini böyle idare etmem gerektiğini söyledi falan laptopu yollamadan önce her şey yolundaydı chew wga ile hallolur diyenler var lütfen yardım edin çözünürlüğü nasıl yükseltebilirim 1266x768 şu an yanılmıyorsam

Lütfen bilgisayarcı veya bilgisayar çözünürlüğünden anlayan biri yardım etsin?
Cevapla