Bilgisayarla ilgili bir sorunum var cevap verir misiniz?

Benim bilgisayarım HP pavilion g6 2012 model. Bilgisayarın ekranı 4K açamıyor diye biliyorken evrim ağacının videosunu 4K olarak açtım. Açtıktan sonra pc’nin fanı deli gibi çalışmaya başladı. Ve internetim de kasıyor. Evdeki wifiden telefonla internete bile giremedim. Bu sorunlar, pc’nin böyle fan sesi çıkarmasının, internetin kasmasının sebebi ne? Pc ile 4K video açtım.

Bilgisayarla ilgili bir sorunum var cevap verir misiniz?
Cevapla