Ama herkesin 1 hakki olacak diye duymustum. Kimse stok yapamaz. Kalkipta durumu olmayan alamayacak ogrenci bulup o larin ustune nakit alip stoklarlarsa bilemem
Üff hic sorma greencarda basvurdum 2 haftaya aciklanacak. Eger bana cikmazsa alirim 1 telefon cikarsa abdye gitmek icin para biriktirmeye baslayacagim. Bu uygulama ne zaman yürürlüğe girecek secimden hemen sonra reis kazanirsamı sjsjsj
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Alamayacağım hayır
Oha 15 bin lira olacak iphone 14 ohaa. Kesi alirim ama stoklarda kalmazki
Kuzum tanıdık bayide çalışan varsa ayırtırsın
Yok valla tanidik falan. Ne zaman baslayacak? 20k falan olursa bende alirim. Bunlar nakit fiyatimi taksitli fiyatimi
Ki ekonomi çok kötü belki almazlar diyeceğim ama millet alıp el altından daha pahalıya satmak için kaparlar
Kuzum peşin fiyattır büyük ihtimal ya :-(((
=((((
Taksitli çok değiştirir mi bilmiyorum ayına göre değişiyor
Yani 20 bin ise ben 6 bin kredi çekmistim banka 400₺ faiz aldı 4 aylığa bundan hesaplarsam eğer
Ama herkesin 1 hakki olacak diye duymustum. Kimse stok yapamaz. Kalkipta durumu olmayan alamayacak ogrenci bulup o larin ustune nakit alip stoklarlarsa bilemem
4 aya 1200₺ faiz alır en fazla diye düşünüyorum. Telefon 20.000 bin +1200 tl faiz aylık 5.300 falan ödemen olur tahminimce
Oha o zaman çok iyi bence de herkes 1 tane alsin ya
Yanlis hatirlamiyorsam 1 telefon 1 bilgisayar hakki olacakmis herkesin
Yeter zaten bu ekonomi de ya o bile çok
Abd de elalem çalışmadan devlet 2.500 dolar maaş veriyor 1 ayda hiç çalışmadan şu telefondan 2 tane alıyorlar mk
Üff hic sorma greencarda basvurdum 2 haftaya aciklanacak. Eger bana cikmazsa alirim 1 telefon cikarsa abdye gitmek icin para biriktirmeye baslayacagim. Bu uygulama ne zaman yürürlüğe girecek secimden hemen sonra reis kazanirsamı sjsjsj
Hiç bilmiyorum dhdhshdjsnd umarım gidebilirsin hakkında hayırlısı olsunnnn
Bende gideceğim arkadaşım yardımcı olacak
Vallami nasil gidicen, ogrenci vizesiylemi?
Arkadaşımın akrabası konsoloslukta çalışıyor sanırım öyle dedi. Daha önce çok kişiye vize için yardımcı olmuş
Ayyy arkadasin benide bi gorsün lütfen 🥲🥲💗 ankaradami arkadasin akrabasi
Hiç bir fikrim yok kuzummmm
Eger greencard bana cikarsa vize almak icin banada yardim edermisin ya valla bak cok makbule gecer 😅😅🙏🙏
Knk yardim isteyince muhabbeti kestin hemen. Kalbım çıt, gözyasım pıt 🥲💔
Hayır uyumuşum
Kültür bakanlığı bile pay alıyormuş iphoneden vay ag
Boş yapma s ürtük ben zaten iki iPhone kullanıyorum
Resi dediyse o iş olmaz
Zenginlik böyle bişey dkdkdk
Ne alaka ya bi telefonla zengin mi olur insan
Bi telefona o kadar para verebiliyorsan zenginsindir dkdkk
Peki öyle olsun ama zengin diye anilmaktan hoslanmiyorum 🫡
Hanımağa diyelim dkdkdkkk
Hahshahshs daha samimi
Anlaştık ddkdk
🙏