Vergisiz İPhone 14 alamıyoruz galiba ne düşünüyorsunuz?

Seçimden önce Tayyip o kadar demişti bütün elektronik eşyalarda ilk alım vergi olmayacak diye bizde sevindik İPhone 14 pro maxi 25 bin liraya alacağınmız için ama şimdi bunun kuralları açıklandı halbuki ki bu vergisiz alma işlemi sadece türkiyede üretilen telefonlarda ve vergisiz hali 2000 TL yi geçmeyen telefonlar içinmiş ne düşünüyorsunuz? Yani İPhone 14 ü bırak İPhone 10 bile alamicaz veya notebook

Vergisiz İPhone 14 alamıyoruz galiba ne düşünüyorsunuz?
Cevapla