Merhaba 1 tane orta boyutta japon balığim var tam olarak 4 tane yem yedi iyi gözüküyo ama bir şey olur mu veya ben ne yapa bilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
Teşekürler şu an iyi kabız olmuş bezelye haşlahıp verdim bi sorum da olcak benim 1 japon 1 de teleskop balığım var teleskop balıkları yüzüye çıkmadığı için onun yemlerini japon baliğı yiyo teleskop balığına nasıl yem vere bilirim
Merhaba 1 tane orta boyutta japon balığim var tam olarak 4 tane yem yedi iyi gözüküyo ama bir şey olur mu veya ben ne yapa bilirim?
Cevapla