Kendisi 2-3cm büyüklüğünde bir balık
bir tane daha almak istiyorum yalnız hissetmesin diye
biliyorum akvaryum küçük ama bir sene sonra büyük eve taşınacağım ve büyük bir akvaryum alacağım 😭
Kendisi 2-3cm büyüklüğünde bir balık
bir tane daha almak istiyorum yalnız hissetmesin diye
biliyorum akvaryum küçük ama bir sene sonra büyük eve taşınacağım ve büyük bir akvaryum alacağım 😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Vay be bende saflaşmışım yotumlara bakana kadar anlamadım al bence 3 te al
Leş gibi ksye çiçek ekmişsin, güzel soru. Balığına selamlar
Teşekkür ederim onunda selamı var!💓😂
Şu kargaşada bu soru saçma derecede mutlu geldi teşekkür ederim
Ayy neden öyle dedin birisi dsha aynısını söyledi 😂 mutlu olduysan ne güxel💓
Hem kendim hemde KS açısından söyledim normal şeyleri unutur olduk
2 tane için yeterli ama 3 olmaz
Tamam.1 tane daha alsam yeter zaten arkadaş olurlar teşekkür ederim ☺️
rica ederim
Bende bir balık bar 23 cm boyunda ama istersen vereyim
Neee 🙀 o bir köpek balığı mı
Köpek baligi gibi birsey adı kücük co