Telefonundaki aylık dakika ve smslerin sana yetiyor mu?
Dakikalarım boşa gitmesin diye sevgili mi yapim napim 🥲

#mutlugünler
Telefonundaki aylık dakika ve smslerin sana yetiyor mu?
Dakikalarım boşa gitmesin diye sevgili mi yapim napim 🥲

#mutlugünler
Detay güldürdü. 😂
Ben de şu an canlı canlı ne kadar dakika ve sms sahibiyim atayım da görün canlı canlı. 😂


-Yetmiyor desem çarpılırım. 😂
Oparetörlere çalışıyoruz maşallah ne konuşma ne sms 😃
İnternetim ilk defa bu ay 10 gün kala bitme noktasına geldi. 16 GB paketten sadece 2 GB kaldı!!! Çok nadiren görüşme yaptığım için dakikam 10'da 9'u kadar var. Sadece 10'da 1'ini kullanmaktayım. SMS'le sadece iki kişiye yazışıyorum ve aylık kullanımım 20'yi geçmiyor.
Evet bana oldukça fazla yetiyor zaten uzun zamandır da kimse ile konuşmuyorum sadece dışarı çıktığım zaman internete giriyorum o kadar bunların dışında gerek duymuyorum hiç.
Dakika ve sms kullanmadığımdan öylece duruyor. Üstelik kalanlar bir sonraki aya devredildiği için diğer ay iki katına çıkıyor. İnternetim az olduğu için bazen erken bitiyor onu da çark çevirerek çıkarsa birkaç gün idare ediyor.
Cevap
47Cevap
Boşa giden sms ve dakikaları gb'a çeviren muhteşem yeniliği bekliyorum
Keşke gelse ya 🥹
Dakikalar hiç bi zaman bitmiyor zaten 😄 40 gb internet te bazen yetmeyebiliyo. Ama çoğunluk yettiriyorum
fazlasıyla artıyor. dakikaların %90ı, smslerin %98i kullanılmıyor bile. internet %10-20 belki kalıyor.
Sürekli konuşan biri değilim ama yetiyor. Bazen sms ya da dakikaları İnternet olarak değiştirmek bile istiyorum
Hepsi fazla fazla bile artıyor.
Zaten Türkcell'den Türkcell'e sınırsız dakika, ee çevremde hep Türkcell. Bitmiyor haliyle.
Yetiyor zaten sadece 1 kişiye sms atıyorum kimseyide aramıyorum
Dk ve sms sınırı yok 😌 hala sınırlı olan paketler mi kaldı?
Evett bazen asıyorum nasıl oluyorsa bir de uç noktada bir artış 😀
Elhamdülillah yetiyor arayanın yok SMS atacak kimse yok internet tek yetuyir kısaca
Evet bende sırf bu yüzden sevgili yapmayı düşünüyorum 😬
Bana yeterli geliyo. Zaten sevgilim olursa veya işim olursa sohbet ederim genelde telefonla.
Sms ler e dokunmuyorum bile geldiği gibi gidiyor keşke sms olayı kalksada yerine internet eklense
Ne aradığım nede soranlarım var. Yani artıyor bile yüklendiği gibi bitiyor.
Valla benim dakikalar smsler hep boşa gidyo 🤣 arayıp kaynatacak kimsede yok
Artıyor bile kanki telefonda çok konuşan bir birey değilim
Dakikalarım artıyor bile, sms olayını pek nadir kullanıyorum.
SMS hiç yazmıyorum zaten. Mesajlar whatsapp’dan hep. Konuşma yetiyor ama 6 gb internet yetmiyor.
sms dakika internet filan sınırsız fark etmiyor yani
Çok konuşmadığım için artıyor bile :)
23 GB intenetim bile bitmiyor :)
Açıklama mantıklı🤪
Sonuna kadar kullandığım hiç olmamıştır. Hep artıyor.
en baştan kendimce bir hesap yaptım ve ona göre bir tarife de karar aldım, ben ve ekibimin adına doğru karar aldığımın kanıtı yaşadıklarımız
Kullanmıyorum bile yetsin
Niye kız
İnternet 1 haftada bitiyor sms mms dk oldugu gibi kaliyor
Evet, yetiyor. Çünkü sınırsız...
Nasıl sınırsız
Turkcelllilerle sınırsız diğerleriyle 10 bin felan sanırım. Yani bitirmek imkansız gibi bir şey
Hee benim de telekomlularla sınırsız
Hepsi türkcele kalıyor 5000 mi ne 😀
Zevkine mi para ödüyosun türksele😃
Aynen kullanmadığım birşeyin parasını ödüyorum
Hiç bakmıyorum ki ne kadar kalmış bitmediğine göre yetiyor
Yetiyor. Hatta çoğu zaman bi ay daha yetecek kadar kalıyor.
Evet hatta fazla bile geliyor
Yetiyor ve hatta artıyor bile.
Ne yetmesi artıyor bile khjk
Artıyor bile özellikle sms.
GB dışında artıyor bile
İnternet yetiyor digerlerini kullanmıyorum pek
kalıyo hep birazcık
ama olsun :)
İnternet bitiyor da diğerleri full paket duruyo
Hala bitemedi, umarım bir şeyler girmiyordur...
Dakika bende de varr hadi gel sevgili olalım 😂😂
Evet fazlasıyla
Yetiyor kedi çok tatlı ya fotoda☺️
Yetiyor da artıyor bile
Artıyor bitmiyor hiç 😂
herşeyim sınırsız paket hocam
kullanmıyorum
Yetiyor artıyor bile GB hariç
Sevgilim olmayınca yetiyor şimdilik 🤣🤣
Bir tek internet yetmiyor diğerleri hep artıyor
kedilerle derdin ne
1000 dkdan 890 duruyor, ama mesaj aynı 750 😂
Evet yetiyor çok bile
Öyle derdim yok:((
Niye
Her ay 1000 dakika artıyor😅😅
Artıyor bile
Benim aşırı artıyor
SMS kullanan var mı hala dakika yeter
Sms mi kaldı
Yetiyor
SMS ve dakika yetiyor GB yetmiyor
Hatta artıyor
Fazla bile geliyor
Artıyor bile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?