Evet veya hayırın nedenini de yazarsanız

Evet, paylaşırım
Hayır, paylaşmam
İlişkinin gidişatına göre değişir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet veya hayırın nedenini de yazarsanız

Paylaşmam.
İlişki demek; birbirinin kişisel sınırlarını, özgürlüğünü ihlal etmek değildir.
Ben, özgür bir bireyim. Özgürlüğümü de kimseden almadım. Kişisel özgürlüğümün, bireysel sınırlarımın ihlal edildiğini anladığım anda; ihlal eden herkese ve her şeye dur derim. Bu bazen bir sevgili olur, bazen de toplumsal ya da politik bir otorite olur. Fark etmez.
Z kuşağı falan demeyin; tamamen aldığınız eğitime, yaşadığınız ve edindiğiniz kültüre göre şekillenir özgürlük bilinci. Kuşak meselesi değil bu, bilinç meselesi.
Yani; sonuç olarak, paylaşmam. Sosyal medya hesabım yok (KS hariç), ama olsa dahi paylaşmam.
Gençlerin kisisel alan tanımı çok farklılaşmış
@Hüzzambeste Kesinlikle. Her toplum gibi biz de pozitif yönde evriliyoruz. "Biz"in içinde kişisel mahremiyetimizi eritip bireysel dokunulmazlığımızı ve kişiliğimizi asimile etmenin absürdlüğünün farkına varıp "ben" olmanın önemini kavrıyoruz. Ve sanırsam, bunun önemini eski nesillere de bir türlü anlatamıyoruz. Ziyanı yok.
"... Bu bazen bir sevgili olur, bazen toplumsal veya politik bir otorite olur." cümlesinden biz kendi beyniyle düşünebilen, kendi ağzıyla kendini ifade edebilen, fikri hür, iyi eğitimli ve apolitik gençlerin özgürlük anlayışının yalnızca basit bir "sosyal medya hesabı"ndan ibaret olmadığının da anlaşıldığını düşünüyorum. Kaldı ki, sosyal medya hesaplarının hem ülkemizde hem de dünyada bireye ait olup hukuk tarafından "miras bırakılabilir" olarak tanındığını da hatırlatırım.
Şahsen benim mahremiyetini, özelimi oluşturan her şey bana aittir. Sizin mahremiyetini, özelinizi de oluşturan her şey de size aittir. Evlendiğimde eşimin tapulu eşyası olmayacağıma (ve siz de olmayacağınıza) göre, özel hayatımdan ve kişisel mahremiyetimden taviz vermeden de bu "eski nesle" mensup pek çoğunuzdan daha iyi bir aile kurabileceğimden emin olabilirsiniz. Nitekim bu "eski zihniyet" tarafından yetiştirilen insanlar yüzünden toplumun geldiği içler acısı, ne "ben" ne de "biz" olmayı beceremeyen, yozlaşmış hal de ortada.
Çok bile yazdım. Nietzsche'nin de dediği gibi, "Her nesil, kendi şarkısıyla gelir". Bunu bilseniz kafî.
Evrimin olduğu doğru ozellikle de yazınızı okuyunca üzerinde düşünmem gerektiğini farkettim eski fikirlerimin🙏Fakat kendinizi gayet güzel ifade edebilecek cümlelerin cebinizde oldugu belliyken neden aralarda tırnak içinde eski nesil tamamlasıni ozellikle kullandınız? Neden meydan okuma tarzında onlardan daha iyi aile kuracağınızı açıklama geregi duydunuz? Toplumun geldiği halin tüm suçunu nir neslin kucağına atıp sonunda da çok bile konuştum deyip kendinizi lutuftan saydiniz? Bu kadar iddiali ve keskin cümleler, icin icin ofke hali entelektuel aşağılama... Evet eskiyim ama sanırım sizin sahip olmadiginiz çok kıymetli bir şeye sahibim şu an😇ne olduğunu soylemicem zira sizin için şu an hiçbişey ifade etmicek. Sevgiler 💜
@Hüzzambeste Vay be, hayatın olağan akışına aykırı olacak kadar profesyonel bir yazı daha... Yazarlık eğitimi olan benim bile gözlerim yaşardı doğrusu.
Entelektüel aşağılamaymış falan... Yorumumu ve önceki yorumlarımı okuyan, bilen herkes zaten ne demek istediğimi anladı, anlıyor.
Ne sizi suçluyorum, ne de bir bireyi. Suçlu olan evet, bana göre koskoca bir nesil. Bu da benim düşüncem. Dediklerimin, düşüncelerimin de sonuna kadar arkasındayım. Ama görüyorum ki, kullandığınız ifadelerle beni "entelektüel aşağılama yapmakla" suçluyorsunuz. Gerçekten entelektüel aşağılama mı yaptığımı; yoksa gerçekleri, benim gözlemlerimi bana özgü, iğneleyici ama asla hakaret, aşağılama içermeyen ve hiçbir zaman da içermeyecek bir üslupla mı yazdığımı bu sitedeki rastgele birine sorun, size benden daha güzel cevaplar verecektir. Gerçekler acı gelince aşağılanmış oluyor insanlar nedense.
Lütfen daha mesaj yazmayın. Daha gerçek, sade ve zararsız bir insanla mı, amacı başka olan biriyle mi yoksa bir chat botuyla mı muhatap olduğumu bile bilmeden gerçekleşen bu saçma polemiğin uzamasını istemiyorum. Yazılan hiçbir şeye de cevap vermeyeceğim.
Söyleyeceklerim bu kadar.
Cevap
66Cevap
Ben vermem. O vermişti ama almamıştım. Güven olmadıktan sonra istediği akdar versin bir işe yaramaz. Aldatan her yerden aldatabilir. Ha belki evlilikte alınır o da ortak resim paylaşma cart curt.
Doğru diyorsun
Bı gizlim olduğumdan değil ama ortaokul ve liseli ergenler gibi olacak değiliz bana güvenmesini öğrenmeli.
Güzel yanıt
canım insanlara bir kez güvenilir,,,
Oda boylesiyse
Paylaşmam telefonuma bakmasını da istemem herkesin kendine göre özeli vardır ergenler gibi ne o öyle
Z nesli öyle ya
Z nesli güven duymuyor kimin eli kimin cebinde belli değil ondan biraz da
İstemem de paylaşmam da. Ergenlikte vermiştim face şifremi, eniştem dahil olmak üzere erkek sineği bile silmişti. Sonuç ne oldu? Beni aldattı😅
Final kötü olmuş 😅
Her şerde bi hayır işte, takıntılı bi manyağa dönüşmüştü, ayrılmama izin vermiyordu tehditler falan, aldatınca yüzü tutmadı ayrıldık😅
Pek umurumda olmaz paylasirdim, saklicak birseyim yok. Tabi her sohbetime bakmasinida istemem 🤷♂️
Çok mantıklı
Bir şifre veya hesap o ilişkideki güveni sağlayacaksa mümkünse o ilişki başlamadan bitsin 🤦♀️
Çok iyi görüş
İlişki bazında güven palavradır
Aslaaaa vermemm. Verirsem ayrılırız zaten jajsjdksj
Hahaha çok iyi bu görüş
Hayır paylaşmam herşeyde paylaşılmaz bazı şeyler kişinin sadece kendisine aittir örn. kimlik gibi
Doğru diyorsun
Gizli bir durum olmadığı için paylaşırım ama yine de hesabımın şifresini isteyecek geçerli bir nedeni olması lazım normalde böyle bir şey yapmaya gerek yok kişisel alan ne kadar sevgili olursan ol
Gereksiz bir davranış bence, şifre istenmesi güvensizlik hissettirir bana ve mantıklı bir açıklaması yoksa vermem. Yanımda bakabilir istediği gibi, telefonumu hiçbir zaman saklamam zaten. Özellikle şifre istemek benim de yapacağım bir şey değil zaten.
Paylaşmam. Yanımdaysa bakabilir. Fakat öyle ailesel ya da işle alakalı her konuma da vakıf olmasını istemem. Onun dışında kasmam. Keyifli geceler..
paylaşmıyorsa başka biri vardır 😃 ama güven açısından bakarsak bu karsidakinin sizden sogumasina sebep olur
Sosyal medya hesabım yok olursa paylaşırım tabii ki ama tek taraflı olmaz bende onun şifrelerini isterim.
Paylaşırım sıkıntı olmaz da...
Neden böyle bir istek duyar ki insan?
Ben istemem benden de isteyemez sanmıyorum.
Zaten sadece gündemi takip etmek için sosyal medyayı kullandığım için alsa bile ne yapacak ki, o yüzden benim için sorun olmazdı
Istemesi gereksiz güven yoksa huzur yok ve ilişki devam etmez
Sosyal medya hesabım yok. KS var sadece. İsterse şifresini veririm sorun değil.
Çok basit hareketler bunlar. Basit insanla işim olmaz
Güven ilk başta ya oluşur ya da oluşmaz, şüpheci biriyle ilişki yaşamak sürekli bir rahatsızlık olur. Ben olsam uzak dururum.
İlişkinin temeli çok önemli tabi
Kesinlikle öyle 🤝
Paylaşılmalı kesinlikle. Sebebi basit seni sevdigini söyler ama arkandan 30 tane flörtü vardır. Zaten böyle birşeyler yapmayan insanlar şifre felan düşünmeden verir. Saklanacak ne olabilir ki başka 😂 vermem özelim olsun diyen insan varsa kendinizi kandırmaya devam.
Tabiki isteyecektir, bu kıskanç sevgilinin doğal hakkı. Fakat istesem bile veremem çünkü hiç bir şifremi hatırlamıyorum. Otomatik giriyorum. İsteyince tüm hesaplardan çıkış yapıp telefonu kendisine uzatırım girmeme yardım et diye.
Sevgililik aşamasında bu kadar hayatıma müdahil olması beni rahatsız eder ve beni kısıtlamasına kesinlikle izin vermem sosyal medya hesaplarımın yok ama olsaydı şifresini vermezdim Onun da vermesini istemezdim
Hmm, sanırım vermem şifremi çünkü yakın arkadaşlarımın özeli vardır sevgilimin görmesini istemedikleri olabilir fakat telefonunu ver bakayım bi dediğinde veririm. Şüphe duyduğu kişilerin mesaj kutusuna girip şöyle bir bakabilir. Tabii aynısını ben de yapacaksam
Buradaki çoğu kişide güven palavrası altında bir sorun olursa nasıl bırakırım aldatırım bunun peşinde galiba. Güven ilişki bazında palavradır bunu düşünerek anlayabilirsin.
Vermem hoşlanmıyorum özelime girilmesinden telefonumu kurcalaması, sosyal medya şifremi istemesi beni rahatsız ediyor aynı şekilde bende ona yapmam sevgilim olduğı için her şeyime sahip olacak değil
Kesinlikle paylaşmak böyle isteklerle falan olması kadar saçma bir şey yoktur eğer bana güvenmiyorsa benim hayatımda da yeri yoktur
Kişiye aittir paylaşılmaz !
Gizlilik şart
her şey paylaşılmaz.
Nişanlıyım. Nişanlım benim telefon şifremi bile bilmez. Sosyal medya hesaplarımınkini istemez. Ben de onun şifrelerini bilmem. İstemem de.
dordunuz de birbirinize guveniyosaniz neden olmasin yani
Paylaşmam bir özel alan olmalı ilişki bile olsa o kadar dibine sokmaya gerek yok kimseyi saygı diye bir şey var
Paylaşırım, paylaştım da çoğu zaman ama karşıdaki nedense bundan kaçtı hep.
Güven mevzusu
Öyle
Ögrenmesinden çekileceğim bir şey olduğu için değil ama ben asla vermem ondan da istemem.
Ya kanka ilişkide güven olduktan sonra böyle şeylere gerek yok. Böyle şeyler ilişkiyi toksik hale getirir. Bence gereksiz şifre istemek.
Bu kadar saçma şey daha duymadım ben Allah aşkına hani napacaksın sevgilinin hesabını güvensizliği falan da geçtim saçma sapan bir şey bu ya
Aslında ilişkinin gidişatına bağlı. Uzun ve cidddi bir ilişki ise verilir ama kendi istekleriyle. Yoksa verilmez.
Özel eşyalarımin karıştırılmasından hoşlanmadığim gibi ozel alanlarıma da girilmesinden hoşlanmam.
şifre paylaşma olayını itici buluyorum, güven yoksa zaten ilişki olmasın.
Doğru
Ondan gizleyecek bişeyim olamaz ki. Asıl şifreyi vermek istemeyenler açıklasın nedenini. Ona anlam veremiyorum
Eger eşimse evet ama sevgilimse yani niye vereyim ki şüphe mi var
Bir güven oluştuktan sonra ve bir süre geçince şifreleri veririm sıkıntı yok yani gizlim saklım olmaz sevgilimden
Tabii ki paylaşmam orası benim özelim
Anlıyorum
şifremi isterse veririm tabi onun da hesabı varsa şifresini alırım :)
İlişkinin gidişatına göre ama büyük ihtimalle vermem saçma yav
Hayır paylaşmam şükür ki o da istemez o olgunlukta bir insan. Olmasa soğurdum 😊
Gidişata göre değişir ağa. Güven varsa ortada zaten istemez şifre mifre
Telefonumu paylaşırım hatta veririm onda kalsın ama şifreleri hayır.
Evet isterse verirdim gizli saklı yok sonucta
Şifre istenmesi çok saçma niye paylasiyim veya niye istiyorsun gereksiz
Aşırı iğreti edici. Kendi birşeyler karıştırdığı için senden de istiyordur.
Kesinlikte vermem, istemem. Bireylerin kendi özel alanı da olmalı
Hayir, telefonum benim ozelimdir, ayni sekilde onun da, ne elini surebilir, ne de ben isterim.
O istemeden de veririm ben
Saklı gizlim yok ondan
Vermem ki… çok özel şeyler var hesaplarımda 😆😵💫🤥
Hayatımda biri olduktan sonra sosyal medya kullanmaya vaktimiz kalmaz..
Ne isterim ne veririm. Karşılıklı güven olmayan ilişki mi olur..
Veririm çünkü olmalı insanoğlu çiğ süt emmiştir kimseye dört dörtlük güvenemezsin
paylaşırım saklayacak bir şeyim yok ama gerek yok ya böyle şeylere
Özel hayatima da girsen özel hayatımın gizliliğini ihlal edemezsin cinim:)
herkesin kendi özel hayatı var yani ben ondan isteyemem o da benden isteyemes zaten ilişkide güven yoksa olmas
hayır banane güvenmiyosa defolsun
O kadar özel alana da girilmesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Sevgilinize Sosyal Medya Hesabı Şifrenizi Paylaşmamanız Gereken Nedenler
Sevgilinizin sosyal medya hesabı şifrenizi istemesi, sizi rahatsız eden ve tartışmalara neden olabilecek bir durumdur. Kişisel mahremiyetinizi korumak için şifrenizi paylaşmamalısınız. Bu konuda birçok neden vardır. İşte bazıları:
Sonuç olarak, sevgilinizin sosyal medya hesabı şifrenizi istemesi, kişisel mahremiyetinizi ve güvenliğinizi riske atabilir. Kendinizi ve hesaplarınızı korumak için, şifrenizi paylaşmamalısınız. Bu konuda açık ve dürüst olmak, ilişkinizde güven duygusunu arttıracaktır.
Görüş için teşekkürler :-)
Afedersiniz de bir kişiye karşı bahsettiğiniz bu duygu ve fikirleri besliyosam o benim sevgilim olamaz zaten. Uzaylı gibi hissetim kendimi şimdi bence şifre vermek istemeyenlerin çoğu erkek
Bağımsızlık istiyorsan ilişki kurmamalısın. Güven konusu ise ilişki bazında palavradır risktir bir dayanağı yoktur.