Twitter'ı satın aldığı günden bu yana yaptığı değişikliklerle konuşulan Elon Musk şimdi de Twitter logosunu Dogecoin logosu ile değiştirdi. Nasıl buldunuz? :D

Twitter'ı satın aldığı günden bu yana yaptığı değişikliklerle konuşulan Elon Musk şimdi de Twitter logosunu Dogecoin logosu ile değiştirdi. Nasıl buldunuz? :D

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Ben KS logosu değiştirseydim. KS yerine Kadın figürü koyardım ama çizim olarak 2d yani
Tabiki galerimdeki en sevdiğimi fotoğrafı...
Yapabiliyor olsaydım siteyi iki kısma ayırırdım bir kısım şu abazaların rahatça coştuğu kısım olurdu ki diğer kısımdaki normal paylaşım yapmak isteyen kadınlar rahat etsin onların amblemini de ya**ak yapardım o millete gönderdikleri iğrenç türden
Diyorum dünden beri bu şey virüs mü ne diye. Köpeğin bakışları sizi takip ediyorum hissiyatı veriyor. Tuhaf bir şey...
Milleti o alana yölendirmeye çalışıyor daha çok para kazanmak için olsa gerek boşuna twitteri almaz
Elon Musk yine dengeleri değiştirecek dogecoin alır şimdi herkes Elon da parasına para katar uyanık çakal
Elon Mask ında canı sıkılıyor sanırım. Bir işe girip çalışsa bari 😃
Potansiyel Türk annesi enerjisi sezdim
Reklam tabelası tutan Salatalık çünkü +18 sorular aşk meşk sistem hep karşına çıkartıyor
Elon yine keriz avına çıktı demekki büyük vurgun peşinde.
Çok güzel manipüle ediyor adam sonunda batıracak Twitter’ı
Doge sayesinde aldı şirketi fena manupule ediyor coin piyasasını
Google Chrome logosu güzel olur ne ararsan var burada da arama motoru gibi maşallah 😂😂
açıklaması da benim değil mi istediğimi koyarim ( Elon musk )
Hiç kullanmadığım bir uygulama. Yorumsuz kalayım :/
Aa demek Elon abi yapmış. Akşamdan beri noluyor buna diyordum
Mustafa Kemal ATATÜRK ya da Bozkurt koyardım.
Doge shib mask floki zıpladı. 😂 Elon abi paralarla oynamayı seviyor oynasın bakalım.
Erkekler soruyor yazsın birazda artık.
KS'nin logosu bence bir dişi pembe renginde kurt olmaliydi
Ah be Elon ah be abicim shiba yapsaydın köşeyi dönseydik ah be ah ulan yeter lan yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Kendi fotomu koyardım guvfghjhf
Twitter kullanmıyorum
Yine paranın içinden geçecek.
Hayatımda gördüğüm en troll insan
Ben KS logosunun yerine şeker koyardım
Baktım ama değişmemiş
Dalga geciyo adam trol
Dalga geçiyor adam yaa. Tam trol 😂
Adam reklam işini iyi yapıyor 😄
Çitfliğe çevirdi siteyi..
Shiba yapsaydı keşke 🤣
Yine keriz silkelicek
Elon Musk klasiği
Gökkuşağı koyardım
Goril koyardım
dogruysa daha guzle
elon işi biliyor abi
Ben de hâlâ aynı.
iğrenç olmuş
Bilmiyorum hiç düşünmedim
Öyle bişey yok.
dogecoin yükseilde
Pek güzel bulmadim