Birileri telefonunuzu kurcaladığında en çok ne bulurlar? Görülmesinden en çok çekindiğiniz ne? 🙂
Galerim
Mesajlarım
Arama geçmişim
Uygulamalar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Birileri telefonunuzu kurcaladığında en çok ne bulurlar? Görülmesinden en çok çekindiğiniz ne? 🙂
Merhaba, bunların hiçbirisini aktif olarak kullanmıyorum yani okuduktan, konuştuktan veya baktıktan sonra silerim genelde. Telefon hafızam boştur, sadece rehberim ve uygulamalarım dolu doludur. Rehberime bakılmasını istemem ama yine de ne bileyim sonuçta o benim özel alanım diye düşünürüm. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Galerim çünkü normalde kapalı biriyim ama dekolteli giyindigim fotolar çekmeyi seviyorum. ( Kimseye atmıyorum elbette sadece seviyorum) ailem de görse bu ne böyle der. Halbuki Allah bunu yasaklamiyor jsjsh
😅😅
Yalannn
Cevap
50Cevap
Ay seçemedim hepsi seçeneği diyorum:P
Hiç biri korkutmaz
Oyle sey olarak korkmam ama zamaninda arkadaslardan fotolar falan var ani olarak uygunsuz falan da var tabi ve dogal olarak oyle herkese gosterilen bir sey de degil anca yine o ayni kisiler arasinda birbirimize atariz gosteririz ya da seneden seneye, su kadar sene once - tarzi bildirim geldiginde atariz falan yoksa oyle mesaj vs yazismiyorum zaten kimseyle, bu zamana kadar iliskim bile olmadi😅
Kızım telefonumu alır. Ekran şifremi de bilir. Hatta şifrelerim hep aynıdır. Gizleyecek bir şeyim yok. Ben bir babayım ve güvenlerini sarsacak hiç bir şey yapmam.
Hahshsh hepsi sıkıntılı fakat kimin kurcaladığı önemli bir de korku demeyelimde başım ağrıyabilirdi belki bide özelimin kurcalanmasından hiç hoşlanmam kurcalayan kişiyide bin pişman ederim heralde
Özel eşyalarını eklemeleri bile beni korkutuyor. Özel şeyler olduğundan değil telefonu yere düşürür kırarlar diye. Etrafımda dengesiz çok jsjdjdjdn
Hiç bir şey... Tlf'um sürekli ortadadır, şifresi de yoktur. Sadece 5 yaşındaki oğlum görmesin diye ameliyat görsellerini hafıza kartında bırakıyorum onuda çıkartıyorum...
Öf kankitomla yaptığım gıybetler ifşa olursa herkesin patlayacak olması çok kötü olay be sjjs baya herkesin sırrını döküp saçmışızdır mesajda
Telefonum da şifre bile yok.
Öyle gizli saklı bir şeyim de yok. Kimsenin de telefonumu alacak cesareti de olmaz zaten.
Kimse telefonumu kurcalayamaz. Birakin kurcalamayi dokunamaz bile. Bildigin benim kara kutum gibi🤷🏼
Hiç bir şey korkutmaz korkması gereken ben değil telefonumu kurcalayandır hatta kurcalarken korkabilir
Korkma mı gerektırecek bir şey yok. İş yerinde masa üstünde durur , manitayla beraberken masa üstünde durur
Belgelerim. Bu korku sebebiyle telefonumda hiçbir belge, dosya vb bulundurmuyorum. Zaten telefonun kendi uygulamaları harici telefon boş.
Korkacağım bir şey yokta olur olmaz birisinin dünya bir iş konuşmamı okuyup abuk sabuk fikirler ve çıkarımlar yapmasından rahatsız olurum.
Mesajlarım tabi ki 😀 bu yüzden vasiyet bıraktım olurda ölürsem telefonum benimle gömülecek 🫶🏻
en çok katil olmak korkutur. telefonumun kurcalanmasına tahammülüm yok.
Bundan birkaç ay öncesine kadar heryerim korkuturdu da artık duruldum temizim artık 😂
sanırım ızledıgım flımler ve okudugum kıtaplar
Korkmam ama sinir olurum. Benim kişisel eşyama kimse izinsiz dokunamaz.
Beni en çok korkutan şeyler mesajlarım çünkü arkadaşlarıma 18 mesajar atıyorum komikli espirili başkaları bunları okusa yerin dibine girerim öyle mesajlar az çok tahmin eden olmuştur bunu okuyanlardan
Galerim korkutur çünkü KS de soru sorarken bazı fotoğraflar bulunuyor 😄 anladın sen 🤫
Kripto borsalardaki hesaplarımın boşaltılma riski dışında korkulacak bir durumum yok.
ayy hiç korkum yok yani istiyen bakabilir sende bak
Hiç biri korkutmaz, ama mesajlar rahatsız eder
Telefonumdaki En sıkıntılı uygulama bu uygulama. Yaptığım yorumlar bitmeyen mesajlar derken 🙄
Telefonumu ellerine almaları beni tedirgin etmek için yeter
Hic bir şey telefonumda şifre yok zaten ve sakladığım bir şey yok telefonumda
Bu konuda yeterli tedbirim var. Arşiv dosyaları harici istedikleri yere bakabilirler 😂
Hiçbir şey korkutmaz. Wp mesajlarıma kadar okusunlar np
Hicbirsey korkutmaz özelim benim herkesin bir özeli olduğu gibi
Bir şey bulamazlar. Çünkü hesap vereceğim kimse yok.
Aramalar ve özel notlar banka şifre benzeri bilgiler hepsi telefonda oluyor
Bir kız arkadaşım var öyle Seksi fotoraflar videoşar atardık ki biri görse utanırdım ah ah eskiden ne zamparaydım
fotolar videolar... onlyfans : jenni_fer_92 twitter da aynı
Hiçbiri telefonumda hiç bir şey yok
Kvkkya aykırı olan her şey
Tabiki Brazzers resimler bilmem anladinmi🤭
Çekindiğim hiç bir şey yok 🤣
Tertemiz. Hiçbir şey korkutmaz, şifrem dahi yok.
Gizlim saklım yok
Mesajlar. Hayalı bile berbat.
Benim telefonumu kimse kurcalayamaz
Galerimdeki saçma screenshot’lar dksjs
Tabi ki galeri :D
18 resimler barindiriyo bı görseler 😂😂😂😂😂
Arama geçmişim tabiki
Ne aradın ki
O benim özelim ❗️
Arama gecmisim
Herkes hakkında bilgiler var
kimse kurcalamak istemez
Aaa neden
@xxxDaNgeRxxx eskidi çok
Anlatsana
Arama geçmişim berbat
Hiç biri aslında çünkü gizli saklım yok
Galerim hatun kaynıyor
Ölürsem arkadaşlara dedim teli imha etsinler 🤣🤣
Mesajlarim ve internet gecmisim😅
Mesajlarım ya
Hepsi olabilir ğfödöxö
Aşırı derecede sansurlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?