Özellikle bu kızlarda çok olur. Sevgililerini ailelerinden gizlerler. Mesaj ve fotoğrafların bulunmasından korkarlar. Benim ailem bildiği için sanırım öyle bir korkum yok.
Bir gün öldüğünüzde telefonunuzda bulunmasından korktuğunuz bir şey var mı?
Herkesin telefonunda kendine özel şeyler tabiki vardır. Bu fotoğraf olur, video olur, ya da özel kayıtlı birisi olur. Kullandığı bir uygulama yqda Ziyaret ettiği internet siteleri olabilir. Benfe her insan özellikle erkekler böyle bir durumdan çekinir
İnternet & Teknoloji konusunda 478 cevap paylaştı.
En fazla notlar da yazılı iyi iş çıkacak planlarım görülür onun dışında çalınsa bile pek umurumda olmaz. 7/24 telefona bağlı bi' hayat sürmüyorum sonuçta.
İnternet & Teknoloji konusunda 961 cevap paylaştı.
Valla korkacağım hiçbir şey yok. Özelimi karıştırıp da utanmamı gerektirecek bir şey aramasınlar. Özel bu sonuçta, ölmüşüm yahu ben, neyini karıştırıyorsun?
İmha edilmesini isterim ben öldükten sonra çünkü beniim özelim içinde özel konuşmalar resimler var ( sevgilerimle ) Kimsenin kurcalamasini istemem şahsen
Gizlemem gereken çok fazla bilgi olduğu için Girilen şifre hatası belli bir sayıya ulaşınca Otomatik olarak telefon kendini sıfırlar ve imha eder. Bilgiler başkalarının eline geçmemeli.
Birincisi ben öldükten sonra isterlerse saydırsınlar ben ölmüşüm yani. Sadece arşivde bir şeyler var ama resim falan değil ekran görüntüleri kanıt için.
Aynen. Ben her yerde söylerim zaten bana bir şey olursa. Narkoz olur ölüm olur ilk önce kuzenim girsin baska kimse girmesin içimi komple millete dökerim diyorum küfür duymak istemeyen gelmesin🤣
Özel kasa bölgesi. Orası bulunmazsa iyi gerçi bulamazlar resetleseler gider parmak izi olmadan açılmaz kırsalar bile boş dosya gözüküyor içeriğe erişemez tek çare parmağımı koparıp açtırabilirler
Soru süperditebrikler👏🏻👏🏻👏🏻Abuk sabuk sorular soruyorlar, özellikle sevgili üzerine sorulan sorulardan boğuldum🤦🏻♀️. Soruna cevap vermek gerekirse , ben öldükten sonra telefonda ne çıkarsa çıksın, banane😁
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Üye olduğum siteleri görmelerinden çekinirdim açıkçası :) onun için farklı bir mail adresi üzerinden üye oluyorum
Hayır hatta hayattayken bile hiçbir şeyden korkmam telefonumda şifre yok ve her zaman tanıdıklarımın yanında rahatça bırakırım telefonu çünkü hepsi benim nasıl bir pislik olduğumu biliyor