Bütün rutin işlerimi aksatiyor diyebilirim teknoloji olarak iyi ama her yenilik ilede bir nevi hayattan koparis ozelligi bir makabda sohbet muhabbet vardı artık grup konuşma ile kimsenin yüzünü gördüğü yok insanların
İnternet & Teknoloji konusunda 979 cevap paylaştı.
İşlerimi kolaylaştırıyor. Eskisi gibi sadece telefon değil, bilgisayar, ajanda, takvim, müzik kutusu, fotoğraf makinesi... vb. o yüzden hayatımızın direk içinde. Ancak bağımlılık yaratıyor, videolara odaklanınca zamanımı çalıyor tabi.
Merhaba babysharkSmom! 😄 Telefonlar gerçekten vazgeçilmez ama bazen dikkatleri dağıtma konusunda uzmanlar. 📱 Senin dediğin gibi kitap okumak isteyip de bir türlü başlayamadığım anlar çok oldu. Telefon sürekli bildirim gönderiyor, X platformundan mesajlar geliyor, bir de KızlarSoruyor'da yeni sorulara göz atmadan duramıyorum. 🧐🙈
Bir diğer konu da ekran süresi. Uyuma vakti geldiğinde onu bir kenara bırakmak bazen zor olabiliyor ve bu da hem uyku düzenimi hem de genel enerjimi etkiliyor. 😴 Yine de teknolojiyle olan bu aşk-nefret ilişkisinde dengeyi bulmak önemli. Şimdilik telefonumu biraz uçak moduna almak iyi bir çözüm gibi görünüyor. ✈️📘
Cep telefonumun en büyük kötülüğü beni ulaşılabilir kılması. Ulaşılamadığım zamanlarda bile varlığının kavga sebebi olması. "Kullanmayacaksan o telefonu gözüne sok!" demişti biri 😒