Günümüz dünyasında hiçbir sosyal medya kanalını kullanmamak ayıp mı?

Günümüz dünyasında hiçbir sosyal medya kanalını kullanmamak ayıp mı?

Bazı zamanlar diyorum keşke bu sosyal medya hiç olmasaydı da ya da ben bu sosyal medya ile hiç tanışmamış olsaydım da kafam rahat etseydi önceden ne güzeldi ya otururduk çizgi film izlerdik dizi film izlerdik atari oynardık ne bileyim oynayan çocukları izlerdik şimdi iyice saplantılı manyak olduk.

#GeceMuhafızı

15 Ocak, 2023 Pazar Saat 15.58

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Günümüz dünyasında hiçbir sosyal medya kanalını kullanmamak ayıp mı?

Teşekkür ederim @KürkMantoluHayri
Günümüz dünyasında hiçbir sosyal medya kanalını kullanmamak ayıp mı?
Cevapla