Teşekkür ederim @KürkMantoluHayri
Günümüz dünyasında hiçbir sosyal medya kanalını kullanmamak ayıp mı?
Teşekkür ederim @KürkMantoluHayri

Bazı zamanlar diyorum keşke bu sosyal medya hiç olmasaydı da ya da ben bu sosyal medya ile hiç tanışmamış olsaydım da kafam rahat etseydi önceden ne güzeldi ya otururduk çizgi film izlerdik dizi film izlerdik atari oynardık ne bileyim oynayan çocukları izlerdik şimdi iyice saplantılı manyak olduk.
#GeceMuhafızı
15 Ocak, 2023 Pazar Saat 15.58
Bence de. Bilgi kolay ulaşılabilir oldu ama yanlış bilgi, subliminal mesaj, özentilik, kötü örnek, yozlaşma (mesela artık onlyf@ns gibi saçmalıklar normal görünmeye başladı) Ben sosyal medya bağımlı olarak en iyi özelliklerimi kaybettim, zihnim bulandı.
Kesinlikle öyle ya sırf var ya konuştuğum insanlar olmasın şu ınstagram'ı falan hiç kullanmak istemiyorum aslında
Evet, insan soğuyor.
Sahte insanlar olmayan hayatlar
Doğru.
Mantıklı insan severim
neden ayıp olsun bu bir tercihdir. bende bu tercihleri yapıyorum :)
Rica ediyorum yorum yaptığın vakit ayırdığın için teşekkür ediyorum
😊😊
Cevap
7Cevap
Yani ben sosyal medya bağımlısı olarak bence ayıp yani kullanmak şart
Cevabınız için teşekkür ederim her zaman beklerim ☺️GeceMuhafızı
Kullamayan yoktur ayipta degil ama gündemi böyle takip ediyorsun
Cevabınız için teşekkür ederim her zaman beklerim ☺️GeceMuhafızı
Çoğunu kullanıyorum ama herkesi takipçim yapmıyorum
En güzeli kaliteli insansın
Videolara bakıyorum canım sıkılınca herkes gibi takipçim artsın diye bir çabam yok. lisansli sporcuyum
Ne güzel bende bedensel engelliyim
Kendi seçimlerim kendi tercihlerim ne yaptığımı biliyorsam eğer
Değil tabiki. Birçok sosyal medya kurbanı insanı görüyoruz televizyonda.
Yani açıkçası sosyal medya kullanmamak ayıp değil yani istemeyen kullanmaz bugün hiç sosyal medyası olmayan insanlar da var
Hayır ayıp değil bence
Tutarsız tavırları olan bir insana nasıl davranmalıyım? ↗
Rica etsem yorum yapabilir misin
Değil bence. Bu, sizin kendi tercihiniz.
Yorumun için teşekkür ediyorum
Tutarsız tavırları olan bir insana nasıl davranmalıyım? ↗
yorum yapabilir misin fikrini merak ediyorum
Olmaz tabiki. Hatta daha iyi
Yoo niye qyıp olsun daha rahat olur
İlginç geliyor ayıp olarak görmüyorum.
Değil, isteyen istediğini yapabilir
yoo niye ayıp olsun ki tercihtir bu
Ne alakası vaar nesi ayıpki?
Soruyorum işte
Teşekkür ederim
Tutarsız tavırları olan bir insana nasıl davranmalıyım? ↗
Rica etsem yorum yapabilir misin
Hayır değil
Teşekkür ederim
Gayet normal bişey
Tutarsız tavırları olan bir insana nasıl davranmalıyım? ↗
Rica etsem yorum yapabilir misin
Ayıp değil sadece tuhaf
Öyle görünüyor maalesef
En doğrusu
Hayır alakası yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar