Merhabalar Herkese 🌸

Bir süreliğine de olsa sosyal medyadan uzak kalmayı denediniz mi?
Merhabalar Herkese 🌸

Bir süreliğine de olsa sosyal medyadan uzak kalmayı denediniz mi?
Denedim evet ama artık maalesef bütün her şey sosyal medya üzerinden sağlandığı için haberden tutun içerik üreticilerinin ürettiği yere kadar ve televizyonda sadece filtreden geçip gösterilen şeyleri izlediğiniz için ya da bir buçuk saat reklamını izlediğiniz için ya da haber kaynağının gerçeğine ulaşmak için gerekli görülüyor maalesef
Hayır yapmayı düşündüm ama ama sosyal medya olmadan çok kötü hissediyorum çünkü gerçekte pek arkadaşım yok. sosyal medya sayesinde en azından can sıkıntım gidiyor. kendimi daha iyi veya mutlu hissediyorum.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐🍀🍀 Yaptım, muazzam bi duygu icabında yine yaparım. 🍀🍀⭐
#tubasueda 🍀🍀
Harika oldu teşekkürler 😍❤️
Hayır
teşekürler tatlım
Cevap
8Cevap
Şirketlerimden birisi reklam ajansı olduğu için şu an imkansız
Bişey fark etmiyor ki ruhsal olarak bir değişim olmuyor. Sosyal medyada da aynıyım, dışarda da
Denemedim. Seviyorum nette gezinmeyi burada görüş paylaşmayı
Zamanında uzak kaldım. İyi oluyor. Şu an biraz kısıtlıyorum kendimi
Denemedim hani en fazla vakit geçirdiğim yer burası burası içinde bazen ara verebiliyorum
Sosyal medya kullanan biri değilim olmasa da olur :)
Ne gibi bir faydası var hep merak etmişimdir.
Kafa dağıtmak vs.
evet ara ara yapıyorum. ozellikle. instegrami
yapmadım ama düşündüm düşüncede kaldı
şu an yapıyorum mesela sadece burası var
Hayır hatta ilk defa duydum
Denedim olmasada olur🤭
Şu aralar düşünüyorum
Evet yapmıştım
Yapmıştım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?