Merhabalar telefonunuzu genellikle şarjı % kaç seviyeler de olduğun da şarja takıyorsunuz genellikle 🔋🔌


Kafama göre değişiyor
Cevap
7Cevap
Ben boş zamanım oldukça takıyorum
Önceden %60 falan olduğu zaman hemen bitecek diye şarja takıyordum.
şu an %10 olmadan şarja takmıyorum.
%5 veya %10 olduğunda takarım. Özellikle %5'e düşer düşmez ışığını otomatikman kısıyor. En düşüğü %1 olduğunda takmıştım.
15in altına düşerse takarım 100 olmadan asla çekmem
%10 aşağısı düştüğü zaman her an takabilirim.
Ortalama 50 civarı
%60 a geldiğinde. Şarja koymak isterim.
Altmışlara inince genelde şarj ederim
Genelde 10 olunca takıyorum kapanmadan
Valla ya kapanana dek beklerim ya da %5 den sonra
20 nin altına düştüğünde
30 lara denk geliyor genelde
20 altına düşünce
%15e dusunce takiyorum
Ortalama %3 iken takıyorum
% 1 den yukarısı haram
%15 olunca
20nin altına düşünce
%15 - %20
%15 ken falan
2% :D
%5 lerde😂
%3 düşünce filan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar