İki tarafta aktiif kullandigi halde bu boşandığıı anlamiinami geliirr
İki tarafta aktiif kullandigi halde bu boşandığıı anlamiinami geliirr
Yoo belkide artık gösteriş yapmak istemiyorlardır o ne Öyle beraber resim yok canım cicim evimin erkeği emoji çiçek böcek öğğk🤮 mesela iş yerinde bir adam var karısı var hiç fotoğrafları yok ama çok mutlular aynı evdeler.
O normal değil ama tabi
Cevap
10Cevap
Boşanmış olabilir
Hayır ben çevremde de öyle çok örnek görüyorum evliler ama birbirlerini takip etmiyorlar garip biraz sevimiyorlar demekki ya da watsap durumunda engelliyorlar
İnstigramda takiplesmiyorlar ya da vatsaptan durumundan engelliyor
Boşanmasalarda böyle garip hallere giriyorlar
Boşanmış ya da tartışmış aralarında bişey geçmiş belli
Boşanma mahkeme karariyla oluyor sosyal medya karariyla değil soru anlasilmadı
buyuk ihtimalle ayrilmamis olsa da kafada bitmistir
Ya tartışmışlardır, ya boşanmışlardır ya da dikkat çekmek istiyorlardır
Yoo tartışıp çıkaranda oluyor. Ablam eşi paylaştıkları hakkında yorum yapıyor diye kocasını uzun süre instasına eklememişti.
Eşinin sosyal medyasına denk geldim kadının sadece evlendiği zamanki Gelinlikli resmi var birde geçen yıl çocuklarla hep beraber eşiyle resim koymuş ama bu yıl hep tek başına resim çekilip koymuş kadın boşanan kadın resimleri kaldirmazmi arkdasim millet yanlış anlamasın çocukları evlilik dışı yaptı demesinler diye tutuyor dedi ama mantıklı gelmiyor
Ya işte sevince öyle olmuyor bir sürü bekar
var evlenmeyi düşündüm hatta ama durduk yere ağlıyorum hayatımda bir kere bile olsa birine karşı bir şey hissedip bir şey yapayım diye çünkü hiç bir zaman sevdiğim bir adamla çıkmam nasip olmadı o yüzden ağlayıp hayat sevincimi kaybetmekten iyidir diye düşündüm ama evliyse bırakırım arkama bile bakmam ona karşı büyük bir çekim hisediyorum evli olma ihtimali beni derinden üzüyor çünkü çok çabaladı benim için inandırıcı gelmiyor bir türlü bana evli olmasi
Bu duyguların hepsi normal herkesss ama heeerkkeeesss yaşıyor sana 10 kere aynı kişi tarafından aldatılıp affetmiş birisi olarak söylüyorum bende aynı şeyleri düşünüyordum. Ama hepsii booş şeyler. şu an evlendiğim insan melek gibi ve her koşulda benim yanımda bir dediğimi ikiletmez. Emin ol seninde karşına böyle birisi çıkıcak. Ve evlenince aşk acısının ne kadar gereksiz bir şey olduğunu anlıcaksın. O yüzden tek yapman gerekn kafanı dağıtmak, düşünememek. Bakma instasına emin ol 1 ay sonra aklına bile gelmicek
Biraz saçma ama konu bizim ülkeyse kesin boşanmıştır
Bosaamistir çapkınlık yapiyordur
Hayir cok mutlulardir.
Adam karisiyla cok mutlu ondan cok memnun kalmis. o yuzden yeni bikaç tane daha ariyor..
Turkiyede cok garip seyler oluyor hemde cok yaygin. O yuzden hicbiseyi garipsemeyin..
Aldatmaya niyetli meyilli anlamına gelir
Olabılır
Olabilir
Olabilir
Ayrıldakta beraberiz
Boşanmistir
Evettt
E yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?