Evli bir insanın sosyal medyayı aktif kullanması size göre anormal mi?

Çoğu insan kötü gözle bakıyor. Ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Evet çoğu insan kötü maksatlarla kullanıyor ama bence niyet çok önemli. Toplumun düşüncesi askeriye gibi. Bir kişi rezillik yapıyor cefasını tümü çekiyor. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Evli bir insanın sosyal medyayı aktif kullanması size göre anormal mi?
Cevapla