6 ay sonra insanlara çip takılması için izinleri alan Elon, ilk çipi kendisine takacakmış! Eğer dediği gibi ilerlerse bir çok hastalığa fayda sağlayacakmış. Hatta yabancı dil öğrenme sorunu bile ortadan kalkacakmış.
Peki siz, kendinize çip takılmasına izin verir misiniz?
İnsanlı deneyler için son aşamaya gelindi! Siz kendinize çip takılmasına izin verir misiniz?
Bu projeyi asla tam olarak desteklemem mümkün değil! Tüm insanları tek bir insan statüsüne sokabilecek tehlikeli bir teknoloji hatta insanları metaverse evreninde yaşatabilir. Tek bir özelliği iyi psikolojik ve fizyolojik bazı hastalıklar bu sayede düzeltilebilir lakin bunu da üst yöneticilerin isteyeceğini sanmıyorum.
Hayir, bu teknolijik gelismede ilk lansmanda cici bir olay gibi tanitiliyor ama bu çip uzaktan kontrol edilebilen bir urun oldugu icin benligimizden eser kalmaz. Robota doneriz