Kumanda bozulur bir tane vurulur. Televizyon bozulur bir şaplak atılır. :D
Ah yurdumun insanları..


Kumanda bozulur bir tane vurulur. Televizyon bozulur bir şaplak atılır. :D
Ah yurdumun insanları..


O konuda iyiyim şimdiye kadar parça bulamadıklarım hariç hiç bir ürünü zay etmedim. Bu arada görseldeki dizi çok güzel bir komediydi. Arkadaşın babası yayın kesilince televizyonu balkondan aşağı atmıştı
Ama vurduğumuzda calışan tvlerimiz vardı 😀
Cevap
6Cevap
Ben anlamadığım için hiç kurcalamıyorum. servise ya da bilgisayarcıya gidiyorum
Bu konuda çok acı deneyimlerim oldu tecrübe denir mi asla uslanmıcağıma garanti verebilirim 😅
Baktım evde işler birikmiş, karı da yatmış koltukta uyukluyor. 2 tane çaktım, kalk dedim çalış.
Çalıştı 😉
Laptopun fanı çok ses çıkarıyordu. Biraz sert olacak şekilde fanın oraya vurdum, düzeldi. Taş devrinden kalan yöntemler bazen işe yarıyor.
Parça artırıp çatal göstermekte bize ait (miss) 🤩
Kumanda bozulunca da pilleri çıkartıp üflemek sonra tekrar çalışıyor jxjx
Sanmıyorum vardır başka ülkelerde de
İşe yarıyor ama?
Evet. 😂
Olabilir öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?