Toplumdaki kalıpları artık yıkmamız gerekmiyor mu?

insanların başkalarında ya da kendilerinde hoşuna giden özellikler olabilir. fakat şu ayak mevzusu sinirimi bozuyor. objeleştiriyorsunuz. insanların elinde olmayan şeylerden dolayı insanları kırmak saçma değil mi? ayağı isterse 34 isterse 40 olsun. karşınızdakini kişiliği yüzünden sevmiyor musunuz? böyle aptal insanlara bir gram saygım yok. hiç sağlıklı bir ilişki olarak gelmiyor bana açıkcası. bir ben mi iğreniyorum bu konudan ama bana göre can sıkıcı.
Toplumdaki kalıpları artık yıkmamız gerekmiyor mu?
Cevapla