Bu ülkede taksitli alışveriş dışında bir şey düşünemiyorum, özellikle elektronik konusunda.

Bu ülkede taksitli alışveriş dışında bir şey düşünemiyorum, özellikle elektronik konusunda.

Peşin ödemede avantajlar varsa değerlendiririm. Aksi halde peşin fiyatına taksit imkanı varsa taksitli öderim
Cevap
6Cevap
Peşin yapıyorum
Para varsa nakit yoksa sıkıştırmaya gerek yok başka zaman 😅
Taksit çok sevmem. Direkt nakit.
Nakit , kredi kartı kullanmıyorum
Birikimim yetiyorsa nakit almayı tercih ediyorum
Taksitle bir şey almam. Nakit olur 🤎
O an keyfim hangisini uygun görüyorsa 😂
Geneli nakit
Nakit.
taksitli
Nakit
Nakit
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?