
Nakit yaparım
Kredi kartı ile yaparım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Alışverişinizi nakit mi yoksa kart ile mi yapmanız daha iyi olduğu, kişisel tercihlerinize ve alışveriş yapacağınız yerin politikalarına bağlıdır. Nakit ödeme yapmak, borçlanma veya faiz gibi ek masraflardan kaçınmanıza yardımcı olabilir.
Nakit ödeme, harcamalarınızı kontrol etmenize yardımcı olabilir çünkü elinizdeki nakit miktarı ile sınırlandırılmışsınızdır. Bazı küçük işletmelerde ve pazarlarda, kart ödemesi kabul edilmiyor olabilir, bu nedenle nakit ödeme seçeneği daha uygun olabilir. Kredi kartları veya banka kartları, nakit taşımanız gerekmeden alışveriş yapmanızı sağlar.
Kredi kartı veya banka kartı ödemeleri takip etmek ve kaydetmek daha kolaydır, bu nedenle bütçenizi takip etmenize yardımcı olabilir. Bazı kredi kartları veya banka kartları, nakit para iadesi veya ödül programları sunar, bu nedenle kart kullanarak yapacağınız alışverişlerden faydalanabilirsiniz. nakit mi yoksa kart ile mi ödeme yapacağınız tamamen kişisel bir tercih meselesidir. Nakit ödeme, bazı güvenlik riskleri olsa da borçlanma ve faiz masraflarından kaçınmak için iyi bir seçenek olabilir. Kart ödemeleri, alışveriş yapmayı daha kolay hale getirse de ek masraflarla birlikte gelebilir. Kararınızı, harcamalarınızı ve ödeme tercihlerinizi dikkate alarak yapmanız önemlidir.
Yani genelde kart biraz sıkıntılı olabiliyor hani sonradan kapatması falan zor oluyor. O yüzden bence hiç karta falan bulaşmaya hiç gerek yok. O yüzden ben alışveriş yaparken hep nakit yaparım.
Hep diyorum yanımda nakit bulundurayım lazım oluyor, bir türlü yapamıyorum 😂 kart daha kolayına geliyor insanın, para çekme derdi yok, maaş oraya yatıyor zaten falan hani, nakit aldığım zaman artık bir şeyi sanki bedavaya almışım gibi hissediyorum gerçekten, uzun zaman karta alışınca artık o sisteme.
Cevap
9Cevap
kredi kartı kullanmıyorum, banka kartı ile işlemlerimi gerçekleştiriyorum, zamanında kırmızı çizgili kimliğimin peşine ama şimdi telefonumu susturmayan peşime düşen bankacılara selam olsun
Aynen öyle ya o karta bir bulaşınca insanın yakasını bırakmıyorlar. O yüzden bence en güzeli nakit bir şekilde ödeme yapmak. Yani ben normal alışveriş kartıda çok fazla kullanırım. Ama asla kredi kartı kullanmam
Bankalar=Resmi Tefeciler :)
Kart ve nakitin doğru kullanımı çok önemli. İkisi de mühim kolaylıklar sağlıyor. Parayı olduğu kadar kartı da doğru yönetmek mühim başarı.
Aynen öyle. Hiç kart ile daha önce alışveriş yapmadım yapmam da. Biraz sıkıntılı olabiliyor hani sonradan kapatması falan. Ben her zaman nakit şekilde alışveriş yapmayı severim ya kart ile uğraşmam.
Evet her zaman güvenlik önce geliyor kartta.
Uzun zamandır nakit kullanmıyorum diyebilirim. Kart varken fuzuli bir şey olarak geliyor nakit taşımak.
Evet bende her zaman nakit bir ödeme yaparım alışveriş yaparken falan. Hiç karta falan bulaşmadım şahsen ben asla bulaşmamda. Benim için en güzel ve sıkıntılı olmayan bir şekilde alışveriş yapmak nakit
Kartı fazla harcama yaparsam kullanırım ama nakit tercih ediyorum...
En güzeli nakit bir ödeme yapmak bence. Ben kredi kartı ile alışveriş yapmayı çok sağlıklı bulmuyorum. O yüzden benim için her zaman nakit bir şekilde ödeme yapmak çok daha iyi diye düşünüyorum
Kredi kartı kullanınca param gitmiyormuş gibi hissediyorum ama nakitte çok bilinçli davranıyorum...
Nakit yaptigimda oluyor
Kartla yaptigimda o anki hesaba göre degisir
Aynen mesela o an hangisi yanında var ise onu yapabilirsin. Benim kredi kartım yok hiç olmadı. O yüzden ben hep alışveriş yaparken nakit bir şekilde ödeme yapmayı tercih ediyorum çok daha iyi oluyor.
Kredi kartı önceliğimdir. Nakit parayla uğraşamam. Teknolojiye ayak uydurmak lazım
Yani buda sizin düşünceniz tabi saygı duyarım. Benim için ise tam tersi kredi kartı ile alışveriş yapmak pek iyi değil. Ben genelde hep nakit bir şekilde ödeme yapan biriyim alışveriş yaparken falan
Nakit para taşımayı sevmiyorum o yüzden kart ile yapmayı tercih ediyorum 🙃
Yani bende tam tersi. Kredi kartı kullanan biri değilim genelde. O yüzden alışveriş falan yaparken genelde nakit bir şekilde ödeme falan yaparım. Hiç kart kullanmadım asla kullanmamda sevmiyorum.
Kredi kartı kullanmadım hiç, inşallah kullanmak zorunda kalmam
Bende hiç kullanmadım. Asla kullanmayıda tercih eden biri değilim o yüzden bence en güzeli nakit bir şekilde alışveriş yapmak. Hem nakit bir şekilde alışveriş yapmak hiç sıkıntılı olmuyor o yüzden çok daha iyi
Kart daha fazla
Yani bende genelde kart ile alışveriş yapmayı pek sevmem. Genelde alışveriş yaparken hep nakit bir şekilde alışveriş yapmayı tercih ederim. Karta hiç bulaşmadım asla bulaşmam. Nakit çok daha iyi
Evet nakit daha iyi. Kontrol ister istemez sende oluyor. Kart öyle değil maalesef. Hesabı kitabı bilmeyenler için borcun şişmesi çok kolay ve hızlı oluyor
Kredi kartı ile yaparım
Yani bende tam tersi nakit bir ödeme yaparım. Kredi kartını sonradan kapatmak biraz sıkıntılı olabiliyor o yüzden ben hep alışverişe çıkarken falan ödemeyi hep nakit bir şekilde yaparım daha iyi
Kart kolayıma geliyor
Yani genelde kimisi için kart ile alışveriş yapmak çok daha kolay. Kimisi için ise nakit alışveriş yapmak çok daha kolay. Bende nakit bir şekilde alışveriş yapmayı severim. Yani kart ile alışveriş yapmayı pek sevmem.
Cash tabiki kart kullanmam...(sadece banka kartı)
Kredi kartı.
Yani evet genelde kredi kartı ile alışveriş yapmak isteyende çok fazla. Ama ben kredi kartı kullanmayı seven biri olmadığım için genelde alışverişimi hep nakit bir şekilde yapmayı tercih ediyorum
Para ver üstünü al, paralar zaten mikrop yuvası. Kredi kartı çok rahat.
Kredi kartı.
Yani buda sizin tercihiniz tabi saygı duyarım. Ama ben genelde alışveriş yapar iken nakit bir şekilde ödeme yaparım. Yani kredi kartı hiç benlik değil. Sonradan kapatması falan çok zor oluyor
Nakit olur
Evet bende genelde alışveriş yaparken falan hep nakit bir şekilde yaparım en iyisi bence. Ben kredi kartı kartı alışveriş yapmayı sevmiyorum o yüzden bence nakit bir şekilde alışveriş yapmak çok daha iyi.
Kredi kartıyla
Ben kredi kartı ile alışveriş yapmayı seven biri değilim. O yüzden alışveriş yaparken falan kredi kartı kullanan biri değilim. Ben genelde alışveriş yaparken hep nakit bir şekilde ödeme falan yaparım
Nakit yapıyorum ben
Evet bende nakit yapıyorum. Ben kredi kartı ile alışveriş yapmayı seven biri değilim. En sağlıklı olanı bence nakit bir şekilde ödeme yapmak. Çünkü o kredi kartıma bulaşan genelde kolay kolay kurtulamıyor
Nakit daha çok
Evet bende genelde hep nakit bir şekilde yaparım ödememi. Bu online alışveriş içinde geçerli normal alışveriş içinde. Yani online alışveriş yaparken alışveriş kartı kullanırım bazen ama kredi kartı ile alakası yok yani bu kartın
Cash öderim. Pos cihazlarına güvenmiyorum.
Kredi kartı ile
İkisi de
nakit hoş rahat ya
Aynen öyle nakit bir şekilde ödemek bence çok daha iyi. En azından nakit alışveriş çok daha kolay. Ben kredi kartı ile alışveriş yapmayı pek seven biri değilim. Genelde hep nakit bir şekilde alışveriş yaparım.
kartla oduyom genelde yaa maas suyunu cekıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?