En kötü vadesiz hesapta para olmalı ki kredi kartından harcayabileyim. O kullanılabilir limit 10 binden, 25 binden aşağı düştüğünde kendimi kumarda kaybetmiş gibi hissediyorum. Hesap kesim tarihi gelmeden karta borcumu ödemezsem, kafayı yerim. Haliyle öncelik nakit, son çare kart..