Bence gittikçe tembelleşiyoruz. Her şeyi sanal dünyada yapıyoruz. Ve bu obeziteyi tetikliyor. 😐

Bence gittikçe tembelleşiyoruz. Her şeyi sanal dünyada yapıyoruz. Ve bu obeziteyi tetikliyor. 😐

teknolojinin insanı tembeleştirdiği falan yok tembel olmak isteyen her yerde tembelldir. bir kişinin tembel olabilmesi için onun bu haline imkan sağlayanlarının olması gerek (yapması gerekenleri başka birinin yapması).
teknoloji ise çalışkan bireyin daha verimli çalışmasını sağlar.
Teşekkürler ☺️
Rica ederim 💝
Parayı asıl basanlar teknolojiyi geliştirenler. 😬
Cevap
7Cevap
Kendini geliştirmek isteyenler için nimet, tembelliğe meyilli insanlar için ise tembellik sebebi denilebilir.
Katılıyorum. 👍
Bence tembelleştiriyor
Yani teknoloji geliştikçe insanların yaşam kalitesi düşüyor. Bu da başta sağlık ve ilişkiler olmak üzere olumsuzluklara neden oluyor.
Bir faydası da oluyor zararı da..
Kişinin nasıl kullandığına bağlı. ya da nasıl gördüğüne bağlı
kullanıma göre degişen bir durum bu
Evet tembelleştiriyor
Evet tembelleşiyor herkes
Kesinlikle evet 👍🏼
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar