Daha önce aldığım kulaklıklar yapmıştı. Şöyle daha ağrıtmayanı var mıdır acaba?

Daha önce aldığım kulaklıklar yapmıştı. Şöyle daha ağrıtmayanı var mıdır acaba?

Merhaba.
Denendi ve onaylandı. 👍
Ayrıca ben kulak üstü kulaklığı sadece soğuk havalarda kullanıma müsait görürüm. O da kulaklarım üşümesin diye. 😄
Yaz havalarında da aşırı sıcaklık yapıyor. Bunaltıyor ve kulakları terletiyor.
Cevap
3Cevap
Evet yapabilir ama kaliteli oyuncu kulaklığı ise daha rahat olur
Kulak içi kulaklıklar uzun kullanımda kulak içi genişlemesi yapıyor. Ondan iyidir.
Uzun süre dinlersen Yüksek sesle de dinlersen agrır banada oldu
ben kullanıyorum ağrı yapmıyor hiç
Bende biraz yapıyor
Az yapıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?