Kepçe kulak ameliyatı sonrası kulakların çok yapışması düzelir mi?

Babam oldu ameliyat geldi şimdi daha dün oldu bugün iğneyi çıkardılar bı tik fazla yapışık duruyor bu da yapay görüntü veriyor pek mutlu değil şu an ve ağrıları var bu ağrılar ne zaman geçer ve açılma olur mu kulaklarda şişlik ve fazla yapışmış zamanla geçerdogal bı görüntü alır mı yoksa doktorun bı hatası mı var acaba bilgisi olan özellikle bu ameliyatı olan varsa bilgi verebilir mi

Kepçe kulak ameliyatı sonrası kulakların çok yapışması düzelir mi?
Cevapla