Yaklaşık 1 haftadir kulak içi kulaklık kullanıyorum. Bir süre sonra kulağımda bir ağrı oluyor. Sizce zararlı mı
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kulak içi kulaklığında genelde boy boy silikon uçları vardır, kendi kulak şekline ve boyutuna uygun olanı kullanırsan, düşük ihtimal ama rahatsız ediyorsa bile hafifletir ve rahatlatırsın kullanım kolaylığını.
Cevap
0Cevap
Uzun süreli kullanılmamalı ve kendi kulağına uygun olanı tercih edilmeli. Ergonomik olması önemlidir.
Test etmek değil, şekline bak, internetten yorumlarını oku ve düşün kendi kulağına olur mu diye
Hayır yıllardır kullanırım bende öyle bir sıkıntı olmadı. Belki senin kulak yapından kaynaklıdır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?