
Sizce de her önüne gelen fenomen olmuyor mu? Nereye gidiyor bu işin sonu?

Sizce de her önüne gelen fenomen olmuyor mu? Nereye gidiyor bu işin sonu?
Sosyal medyada fenomen olmak çok kolay. Özellikle de Türkiyede fenomen olabilmen için yapman gereken şeyler kamera karşısına geçip canım saçma hareketler etmen, saçma saçma sözler söylemen ve bunları yaparken de bir yerlerini açman. Kızlar için fenomen olmak kolay ama erkekler için bu kadar kolay değil işte. Tc'de çoğu şeyi abartıyorlar
Cevap
7Cevap
Kolay para olduğu için
Kolay paranın tadını alan insan topluluğu diyorumm :D Bu uğurda kendilerini satıyorlar ama neyse :x
bende :/
Para şan şöhret güç bunlar insanı etkileyecek şeyler değil mi ztn 😊😊😊
Seviyorum iki tane var. Kızlar gayet iyiler bence.
Bence bir gün bununda sonu gelecek ama bakalım ne zaman.
Onlarla ilgili hiçbir şey düşünmüyorum çünkü düşünecek daha önemli şeylerim var.
Çok boş ve gereksiz kirlilik artıyor.
Parasızlık insana neler yaptırıyor.
KS gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?