Benim de bir yerde mudahale etmem gerekiyor.
Benimle fazla huhatap oldun. 😄

Oynarken çok keyifliydi de soru açınca anlaşılmaz oldu sanki he 😄
Bir de siz deneyin bakalım neler çıkacak?
Benim de bir yerde mudahale etmem gerekiyor.
Benimle fazla huhatap oldun. 😄

Oynarken çok keyifliydi de soru açınca anlaşılmaz oldu sanki he 😄
Bir de siz deneyin bakalım neler çıkacak?
Deneyelim
Ben çok beğendim ama almadım sjjdjs çok güzel bir şey yok mu yaa tam olarak nerde biliyor musun diye sordu valla ben de bu kadar basit değil ya ben gideriz deyince yürüycez sandım sonra otobüse bindi çok güzel bir şey var mı acaba ya da başka insanlarla seviyeli bir daha asla vazgeçmesi gerektiğinin de öyle oldu
Bu ne ya jdjdj random bile çıktı öneride çook saçma amaa (her gün kurduğum cümle çok beğendim ama almadım djsk malum ekonomi)
Bu soruya geçenlerde cevap vermiştim, sen miydin soran 🤔 Neyse, yeniden başlayalım bakalım, ortaya nasıl bir hikaye çıkacak 😂
Benim sana bir şey mi oldu mu şimdi sen gidiyorsun ayağına kurşun sıkıyor bir de böyle bakın dünyaya gelmiş geçmiş en büyük küçük herkesin bildiği gibi bir çok farklı bakış açıları toplamı kaçtır
Yeterrrr😂 Bunun sonu yok 😂
Ahahas en çok eğlenen sen olmuşsun 😄
Önceki soran ben değildim ilk defa sordum daha 😄
Tecrübe diyelim : ))
Cevap
27Cevap
Ben senin bebeğinim. bu cümle çıktı sırasıyla ne alakaysa :D
Ben de seni çok seviyorum aşkım canim demesin yorumları hem de sinirliyim arasında daha önce dio sandım heyecandan kalbim çarptı kedi geçiyormuş bu yüzden psikolojim kaç defa ücretsiz fal baktirabilirsin arasında olan bu çocuklar için teşekkür ederim.
Aaaaa bunlar nedir böyle😂😂😂😂
Ahahahddfgh
Ben bir hırs ve shadow hariç kimseyi daha önce de var ya bu arada ben de seni çok uzaktan kafadan m4 ile ilgili gelişme ve shadow of war bu tarz bir fetiş var ki bu dizileri reytinglere yorumları hem yavaşlayacak hemde istediğimizi elde etmiş olacağız yoksa ben sana onarım
Derin konulara girilmiş
Ben senin gibi değilim mesaj attım bakmaya tenezzül etmiyorsun ve gerçekten artık hiç kimseye güvenim yok benim ben seni seviyorum yanındayım diyecek yerine devamlı ruje ben ne yapıyorum diyip durdun sonra tekrar söyledim hatta başka bir şey olmaz bir de baktım gruptan mesajlar geliyor mu geçmişi silmiş mı geçiyorsun... diye biseler çikti😂
Çok ciddi bi hesaplaşma yaşanmış 😄
Benim de şüphem yoktu ama ben zaten küçük gosteriyom yani gencim di mi
Ben sana mecburum bilemezsin ki bu konuda coook güzel bir örnek vereyim mi yoksa çiftetelli mi yoksa başka hisler olumlu mu olumsuz yönde etkileyen bir şey daha var aslında love these personal...😅😅😅
Ben başka birini buldum denedik olmadı istediğim gibi olmadı istediğim bir konu var başlıyorum çalışmaya devam edersen fırsat elveda Rumeli Hisarı seyir halindeki saman yüklü kamyonet küçük dayı geldi mi unuttun mu bilmiyorum ben koydum dikkat çekti biliyorum bizi Zor şartlarda büyüttü ne yapmalıyım
Benim için bir şey var ama bu sefer çok fazla tatlıymış Allah bilir ne kadar doğru düzgün bişey var ama ben sana dedim bu kadar güzel bir gün içinde aynı zamanda bu fiyatlar ben de üstüne bir şey 😒
Tekrara girdi 😂
Güzeldi 😄
Benim okul var ama o kadar pahalı olduğunu biliyorum sen ne zaman gelcen ya ben sana bir şeyler deniz hanım iyi günler ben bu arada sen ne zaman atarsın ben sana bir şeyler deniz hanım iyi günler ben bu arada sen ne yapıyorsun iyi değil ki bu kadar çok iyi olur mu öyle bir şeyler ye aç durma bana ya ben sana da iyi değil mi ben sana da iyi değil ki bu arada sen ne yapıyorsun
Ben çok seviyorum seni seviyorum ama bu kadar güzel bir şey var ki ben sana bir sır vereceğim nasılsın merhaba ve sen de gel desem yalan olmaz ya bu kadar güzel bir durum var ki ben sana bir sır vereceğim... burdan sonra buga giriyor.
Sırrı veremedi ahshdf
Veremedi, bende kaldı...
Ben seni ararım ben sizi ararım ben sana da hayırlı geceler diliyorum Allah yardımcın olur umarım girersin en kısa sürede olay yerine gelen sağlık olsun bir şey mi oldu diye düşündüm djdjdjdır
Ay çok iyi yA
Bol hayır dualı olmuş bu 😄
Biraz öyle oldu gibi 😁
Ben de öyle valla ben de öyle bir şey yok artık ya da kötü bir şey yok artık ya da kötü bir şey yok artık ya da kötü bir şey yok artık ya da kötü bir şey yok artık
Böyle çıkıyor
Bişey yok bişey yok
Artık ne kadar sormuşlarsa kötü bir şey yok demişim sürekli
😄
Ben bir şey demiyorum bana aşırı ters ama herkesin hayatına kimse karışamaz ve biliyorum ki sen de çok tatlısın konuşurken de çok keyif aldığım insanlar var ya hani işte o kadar çok seviyorum
Yia ben de seviyorumm
Hahah 💜
Ben de tahmin ettim oradan the last night of my new series and the fact that I have been working on this project for a few years but have 🤣 İngilizce çıktı
Yeni proje varmış 😄
ben seni çok seviyorum çok özledim çok çok güzel olmuş mu şimdi ben sana bişey olmasın ya sen benim için önemlisin benim de var bir tane daha..
ahahaha neler çıktı be saçma sapan 😀
Hep sevgi içerikli olmuş 😄
çok minnoş sevgi kelebeğiyim demek ki 😂
Bende seni çok özledim çok güzel bir şekilde sadece ben sana böyle bir şey mi oldu diye düşünüyorum 😂😂😂😂 🤦🏻♀️ Bunun sonu yok kitap bile yazılır 😂😂
İfşalar dökülüyordu 😄
Kimi özlemis kime yazmış diye 😄
‘Ben sana dedim ben sana haber vereceğim..’ çıktı, fena değil. Umarım soruyu doğru anlamışımdır.😅
Güzel güzel 😄
Ben seni hep severim senin için bir şey ifade etmiyor ama işte iyi niyet iyi bir yaşantı için yeterli mi ekmek var 😀
Bir an sorudan koptum kim ki bu beni seven dedim ahaha 😄
🙂🌸💕
Ben de yuruyeyim ne kadar uzatilursa o kadar yorgunum tüm sırlarını söylediğin gibi şeyler yerken oluyor efenim niye foto galeri tümü Türkçe de 30 yaş foakamznxa çok soğuk ya da beyaz yakalı köle
Köle de koptum
"Ben seni çok sevdim seni sevdim çox sağol canım oğlum sen benimde hevesin bu kadar" oğlum varmış dkkd
Ana gibi ana 😄
Ben de hiç bişey yok ama yani zor bir karar oldu ki yağmur başladı bile gerek yok ahahaha böyle saçmalayıp gidiyo klavye...😄😄
Yağmur başlamışsa olmaz o iş 😄
Hangi iş.😄
Zor bir karar olmuş ama yagmur başlamıs bile gerek yokmuş 😄işte o iş 😄
Ahahha ne güzel saçmalamışım soruyla enerjim yükseldi çok yaşa emi.😄😄
Hepimiz çok yaşayalım insallah yarabbel alemin ❤️😄
Amin ecmain cumaya uysun.😄😄
Ahsd😄
Ben de iyiyim çok şükür bugün akşam dolunay var 😅😅
Aaah çok iyi 😄
"Ben seni çok seviyorum ve o kapıdan içeri yürüdüm."
Çok hisli
Demekki hisli bir kızsın 😌
Ben gelemeyeceğim kusura bakma
direk bu çıkıyor 😂
Nereye cağırdılar yine 😄
En son rizeye :D
Ben de aynı onun deme dediklerini herkese yaydım arasında daha güzel olabilirdi ama elimizde bu dakikada fc köln takımı bu arada anlamı var mı acaba bir de hocadan bu arada anlamı güzelmiş kaç aylık peki bu
Ben oğlağım ben sana bir sürü insan olmak istiyorum seninle beraber olsun diyeceğim ki sen ne yapıyorsun iyi biri çıkar çıkmaz hemen bir sürü insan olmak istiyorum seninle beraber olsun diyeceğim ki sen ne
dkkdkdkfkdkd
Ben yatayım.
Yatayım çıktı daha fazla uzatmaya gerek yok 😂
Ahsgd yeter 😄
"Ben sürekli kötüyü çekiyorum şunu bile hissetmediklerim"
Bu çıktı oha😱
Tövbeee
Ben bunu gormek zorunda miyim
Waaaooe ne guzel cumle oldu
Çok düzgün olmuş
Bende cok duzgun biriyimdir zaten🙂
Ben daha çok güzel olacak diye düşünüyorum ama cevap vermedi diye konuştu
Kim ahah
Ben sana ne diyorum ben ne yapıyorum sana ya ne yapıyorum
Hajsh olmadı hiç :D
Ne yapıyorum ne yapıyorum 😄 isyan var
shsjs harbiden ne yapıyorsam artık :D
"Ben de seni özledim" baya anlamlı çıktı akdkdkfkflglgçhçhçhç
Sitede herkes özlem dolu 😄
Klavyeler yalan söylüyor 😂😂
Ben sana engel olamam.
Çıltı. Gene kimi sepetlediysem 😂🤦♀️
😄
Bende o öneri yok android telefonlarda var herhalde
Yo iphonelarda da vardi klavye ayarıyla ilgili
Ben bir de o kadar ok fazla para aşk'ta mutlu oldum.
Bu ne yav jdısjdokdo
Ahdhf
Başlıyorum. "Bende seni çok özledim"
Çok özlemişsem demek ki 🤭🤗
Yiaa demekki 😄
🤭🥰
“Ben de çok kibar bir şekilde bu durumu çok seviyorum” En mantıklısı böyle oluyor 😄
Güzel olmuş
Ben sana bir şey mi yaptım bu arada sen ne zaman alcan 😀
Neyi 😄ahahd
Beni hahaqjd
Deneriz anacım.
Ben seni ararım sen merak et diye mesaj atarım tamam mı yavrum hadi öptüm.😂😂
Ben sana bir şey diyim mi olur lan deterjan markası ne kadar güzel bazen de istemiyorum merhaba
iste bu cikti saçma sapan kskdmwks
Ya bazen çok büyük hatalar yaptırıyor mesela canım sıkılıyor yazınca kendinden değişim yapıp başımızı belaya sokacak
Bende öyle düşünüyorum ama bu benim görüşümü değiştirmiyo maalesef bu arada sınav sonuçları açıklandı mı 🤣
Benden is the best person in my life to work in a team who has an appointment with the police
Ingilterede yasayinca boyle oluyor 😅
Kapattım ben önermesini
Tühh
Ben sana iyi günler bay bayan bir de ben sana iyi günler
Ben bende değilim ama bu sefer de bu sıkıntı var gsjsjshdhdjdjdh
Ben bu kadar çok seviyorum seni.
Yukarıdaki cümle çıktı😂
Ben mi yanlış anladım ki bu da bir başka güzel. Bunlar çıkıyor eğlenceli😆
Ben olsam cıngar çıkar 😂😂😂😂😂 ay ben bu kadar çirkef biri değilimmm🙈
Ben sana şöyle bir şey yapanın yanına koyardım jfjfk Değişik bi şey çıktı
Ben şu an uçaktayım sana Bir tango gecesi düzenleyeceğim 🥲
Höyy
Ben iyi değilim
😂😂😂
Hicbirimiz iyi değiliz 😄
Valla öyle çıktı 🤣
Bende sana Bir sır vereceğim de bu arada bir günaydın falan... Böyle çıktı
Önermelerim kapalı 🥺
Ama çok eğlenceliydi 😔
Ben sana mecburum bilemezsin sen benim en büyük bir bölûmü bu kadar basit değil ama yine ellerim bomboş sokaklarda... Diye gidiyor merak ettim yaptim
Şiir çıktı
Valla siir çıktı
Ben bir şey olmaz iyiyi Allah korur 🤣
Ahshdf
Kötüye bir şey olmaz iyiyi Allah korur derim , buradaki kötü benim 🙄🤣
Estağfurullah 😄
🙃🤣
Ben sizin hepinizin mk
Bu çıktı😃😃
Ahahshdfh
😂😂😂
Ben hayal kurmam ki 😂 bence gayet düzgün oldu
Haddinden fazla düzgün 😄
Bencede 😂
Ben seni çok seviyorum ama bu sefer istemediğini anladım.💔tekrar onu hatırladım ya 😂😂😂
Üzdü 😄
Ben sayısalım ama gitmek zorundayım bir anda yazdı çıkışta basın toplantısı düzenleyen moderatör ve editör olarak kabul ettim
Ben - de -sana - seni çıktı
Cümle kuracak sekilde tıkla bir de
Pekala
“saat kaçta geleyim “
😂
5 te 😄
Ben kelimesinden sonra yazıyorum
Saat kaçta geleyim diye soruyorum
Vayyy bu soru nereden aklına geldi 😀
Gelir benim aklıma herkes eğlensin 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?